Wiskundeschrift nodig

Heee
Ik heb echt een groot probleem wantt ik heb namelijk morgen wiskunde en die vrouw zei vandaag dat we echt zo in zo een schrift moesten hebben voor wiskunde en dat ze anders erg boos word en dat word al een aantekening voor je werkhouding enzo…
Maar ik ben vergeten om vandaag een wiskundeschrift te kopen en de winkels zijn al dicht!!
&& Aangezien ik met mijn rapportcijfers waarschijnlijk bij bespreken kom is het heel erg belangrijk dat ik mijn werkhouding goed heb want dan ga je over.

TIPS?

&& weet iemand misschien of ik hem bij de coop of ah kan kopen?

Alvast bedankt!
]//

Neem een oud schrift mee dat nog niet helemaal vol is, keer het om en voila: schrift. En volgende keer duidelijke titel, heb hem nu veranderd

Met je rapportcijfers? Hoe lang heb je uberhaupt al weer les nu na de vakantie??

euhh naar een vriendin bellen die niet bij je in de klas zit en haar schrift niet nodig heeft ongebruikt schrift natuurlijk haar vragen of je die mag hebben en dat je dan voor haar een andere koopt morgen

Of gewoon een paar blaadjes met die hokjes printen.

Heeft de AH geen ruiten schriften anders kun je daar voordat je de les in gaat heen, off ja een vriendin vragen of ze een schriftje heeft

Ah is goed idee, maar dan moet ik eerst best wel lang fietsen tot ik er ben maar is die om 8:00 al open?
Anders kom ik te laat…

Hoe kan je net na de vakantie al heel veel cijfers hebben?

Ja zeker die zijn om 8 uur geopend, sommigen AH filialen zijn tot 10 uur open je kan even op de website kijken. Je kan ook een van je ouders vragen of die je willen afzetten

Maar heb je bij de ah wel wiskundeschriften?

Dude ik mioet 5 september weer naar school o.O

Inderdaad, hihi.

Maarem, niet slim dit. Sorry, maar je kreeg vandaag een preek over het belang van een goed schrift, en je komt nu tot de schokkende ontdekking dat de winkels dicht zijn en dat je dus te laat bent? Handy.

Ik moet altijd overstappen op het station, dus daar zou ik het halen :'D Maar aangezien jij moet fietsen …
Ga over op de Pevensie-manier, en vraag anders inderdaad een vriendin. Je zou ook een schrift kunnen lenen van iemand die op een ander tijdstip dat jij wiskunde heeft.

Aaarhh! :d Je kunt ook even op de site kijken, toch? http://www.ah.nl/nonfoodvinder?rq=schriften

Off, je vraagt iemand uit je klas om 2 velletjes ruitenpapier?

Ik denk niet dat die lerares staat te springen om losse velletjes. Als ik het goed begrijp, gaat het om de juiste werkhouding bladibla, en een los velletje valt nou niet bepaald een netjes, proper schrift te noemen :'D

Wauw mijn naam wordt aan een manier verbonden :metal: Ik mag er wel patent op gaan aavragen :stuck_out_tongue:

je leent van iemand die nog een leeg schrift heeft en geen wiskunde heeft dat uur. schrijf je er een beetje in en scheur je het er later uit en geef je het weer terug en koop je de volgende dag een nieuwe

Ik vind de Pevensie-manier ook een goeie haha

is nogal logisch dat je een schrift nodig hebt voor wiskunde? XD

Goed idee! Voor iemand ermee aan de haal gaat, of het omdoopt tot de Pevenzie-/Pevunsie-manier Ö