Wiskunde!

Ik ben mijn boeken voor wiskunde B vergeten en heb morgen een toets!
Heeft iemand een oplossing?

www.scholieren.com?
klasgenoot bellen die in de buurt woont?
ziek zijn morgen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Als je methode Getal en Ruimte hebt staan alle sommen en uitwerkingen op internet…misschien van andere methodes ook?
Dan heb je de theorie niet maar je kan wel oefenen.
succes!

meld je gewoon ziek

Welke methode heb je? Vorig jaar had ik ook WiB en de op de website kon je ook toetsen oefenen of zo.

Misschien staat er iets van je boek bij op http://www.woordjesleren.nl/ ?

Morgenochtend om half 8 op school zijn en dan nog een halfuur leren?

wiskunde kun je eigenlijk niet eens leren je moet het kunnen/weten

da’s BULLSHIT. sorry hoor maar stel je weet niet dat een driehoek drie hoeken heeft(meest makkelijke voorbeeld maar oke) , of dat lengte keer breedte hoogte is… ja dan kan je die toets niet maken maar als je dat leert wel… en veel oefenen natuurlijk.

Woont er niet iemand in de buurt van wie je het kan kopieren/lenen?
Iets eerder naar school komen, in de pauzes leren?
Ziekmelden?

jezelf voor de toets ziekmelden of leren in de pauze als dat kan?

@ Crazyforyou
Welke site is dat dan? Ik kan er geen site van vinden! En ik heb die methode ook?

Nee maar wat ze met die stelling bedoelen is dat als je de regels weet en je krijgt een som voorgeschoteld dat je die dan ook gewoon kan maken. Dus als ze de regels na een paar lessen op school nog niet weet/bent vergeten is dat wel klote. Maar dan komt het er dus op neer dat je het gewoon niet weet.

Als je Getal en Ruimte hebt kan je het hier leren! Succes!

En voor andere mensen: als je bijv. havo hebt vervang je vwo in de link met havo en als je een andere wiskunde heb vervang je de b door a of c. :slightly_smiling_face: Persoonlijk vind ik het een hele fijne site :slightly_smiling_face: