Wiskunde uitwerkingenboek help!

Hoii,

Ik ga volgend jaar naar vier vwo en heb dan natuurlijk weer wiskunde.
Afgelopen jaar heb ik een uitwerkingenboekje bij bol.com gekocht zodat ik precies kon kijken hoe ik alles opschreef en goed kon oefenen voor een toets. Dit wilde ik dit jaar weer doen, maar ik kan nergens een uitwerkingenboek vinden, terwijl ik wel dezelfde methode heb.

Ik vroeg me hierbij dus af of jullie een uitwerkingenboek kunnen vinden voor mij voor dit boek;
Getal & ruimte VWO B deel 1 en Getal & ruimte VWO B deel 2

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Wij hebben ze online…Maar, heb je bij iddink gekeken ?

Er zijn nog twee edities in gebruik van die methode, de 9e en de 10e.

Bij de boeken voor de 9e editie horen de ISBN-nummers 978-90-11-09835-0 (Getal & Ruimte 9e editie vwo B deel 1 uitwerkingen) en 978-90-11-09834-3 (Getal & Ruimte 9e editie vwo B deel 2 uitwerkingen).

Bij de boeken voor de 10e editie horen de ISBN-nummers 978-90-11-11040-3 (Getal & Ruimte 10e editie uitwerkingen vwo B deel 1) en 978-90-11-11041-0 (Getal & Ruimte 10e editie uitwerkingen vwo B deel 2).

Ik zou een echte boekwinkel binnenstappen met de ISBN-nummers en vragen of ze de boeken voor je willen bestellen.

de uitwerkingen staan online en die is dan via je school te verkrijgen, althans dat is bij mijn 2 vorige scholen het geval

Ik heb die 2 uitwerkingenboeken ook gehad, via iddink