Wiskunde; rekenmachine wortels berekenen

Hé,

Ik heb om half 2 vandaag een wiskundeproefwerk maar ik heb een hoofdstuk niet goed geleerd. Wel gewoon bestudeerd maar niet echt geleerd,het gaat over Machten en Wortels. Die machten begrijp ik wel redelijk alleen ik vind de wortels nog moeilijk. Nu mag ik bij de toets een rekenmachine gebruiken,is het mogelijk om voor elke vraag over wortels de rekenmachine te gebruiken? of zijn er vragen waarbij je geen rekenmachine kan vragen en het antwoord dus fout zou zijn als je het met je rekenmachine berekent?

Gelieve snel antwoorden (dan kan ik er nog wat aan doen als het toch niet zo blijkt te zijn dat je overal je rekenmachine voor kan gebruiken)

1. Lekker op tijd
  2. Je had moeten leren
  3. Wij weten niet hoe je toets er uit ziet
  4. Wij weten niet wat voor rekenmachine je hebt
  5. Ons niet verplichten snel te antwoorden om iets wat JIJ eigenlijk had moeten doen

Zo,wat zijn we weer aardig… Ik verplicht jullie helemaal niks. Er stond ‘‘Gelieve snel antwoorden’’ en daarnaast ook nog eens netjes de reden waarom ik graag wil dat er snel geantwoord wordt :’)

Misschien moet je dan daadwerkelijk reageren op reacties ipv tientallen topics aanmaken voor elke vraag die je hebt

Sorry? Je had gewoon moeten leren! Gelieve snel te antwoorden… alsof het zo druk is op girlscene, je had zelf je eigen zaakjes op orde moeten hebben en wij kunnen hier niet eens op antwoorden, want zoals ik eerder heb gezegd, wij weten niet hoe jullie toetsen gaan en hoe ze er uit zien. Je had op moeten letten, leren en je had beter en eerder je docent moeten vragen

HAHAHAHAHAHAHAH, net zoals in haar andere topic :")

Wow… Waarom wordt er zo haat gegooid op haar? Kom op. Ze stelt gewoon een normale vraag. :bowing_man:

^ Tja we kunnen nou eemaal niet altijd rekening houden met alle tere zieltjes.
Ze had gewoon moeten leren.
Als je daar te stom voor bent, kan je dit soort reacties verwachten.

Waarom denken die kinderen ook altijd dat wij weten wat voor toets te krijgen :’)
Wij zijn geen helderzienden. Alleen ervaringsdeskundigen en we weten dus heel goed dat je je tijd beter kunt steken in de volgende dingen

1. Opletten in de les (meestal vertelt een leraar wel wat je ongeveer kan verwachten)
  2. Huiswerk doen (iets wat bij exacte vakken uitermate handig is, gezien het feit dat dit vooral oefenvakken zijn en niet echt leervakken)
  3. Leren hoe je goed advies ter harte neemt (wij zijn ook ooit eigenwijze meisjes geweest die dachten dat de grote GS’ers ons wel konden vertellen hoe we moesten leren. Echter, deed ik wat met dat advies en ging ik geen ander account aanmaken om “mezelf te steunen”)
  4. Oefenen
  5. Leren
  6. Plannen
  7. Al dat andere wat er van je verwacht wordt zodra je de magische poorten van “de middelbare school” door loopt.

^^

Ja omg wat denke julie ze wil gwn weten of ze nog wat kan doen