Wiskunde rekenmachine: STAT?!

hooooi!

Ik heb een vraag over mijn wiskunde rekenmachine. Ik zit nu in 4havo, dus moest aan het begin van het jaar zo’n méga koelkast rekenmachine van boven de 100euro kopen… Maar nu moet ik opgaven maken waarin ik op STAT moet klikken op de rekenmachine… Maar ik kan die knop dus nergens vinden, ik heb ook de handleiding al doorgelezen, maar ik zie het nergens.xD De rekenmachine die ik heb is een Texas Instruments, TI-84 Plus. Misschien weten sommige van jullie hoe ik de STAT toets kan krijgen…

xxxx

zie onder

http://2020science.org/wp-content/uploads/2009/09/TI84plus.jpg

2e regel van boven, 3e knopje.

die heb ik ook, en je moet op STAT drukken,
staat op de 3e rij van boven, het derde knopje als het goed is…

Als je kijkt naar de zwartje knopjes zegmaar, dan de derde van links en de tweede van boven! Het is gewoon een normaal knopje, zelfs niet erboven ofzo :wink: Staat dus naast de pijltjestoetsen!

Ik zie het echt nergens in het blauw staan… Want we hebben zo’n GR-Practicum werkboek, waarmee je kunt oefenen met je grafische rekenmachine (GR) alleen daar zeggen ze gewoon druk op STAT. Maar ik kan het niet vinden, ook niet meet 2nd of ALPHA. Misschien ben ik wel heel erg dom.;p Dat STAT voor iets anders staat, maar het menu dat in dat werkboek staat, kan ik niet vinden…

kijk even naar het plaatje

OHHHHHHHHHH!:open_mouth: Ik voel me nu zó dom!!! Ik heb er gewoon 100x over heen gelezen!!!

Ja, ik las je reactie later.:wink: Reageerde eerst op een andere(a)

Maar wat dom van mezelf. Ohhhh echt zó slecht, ik heb wel 100x (overdreven;p) naar mijn rekenmachine gekeken en ik zag het gewoon niet.hahahaha jeetje. Bedankt hoor meiden!

Iedereen maakt wel eens fouten, we don’t blame you (:

Sorry, dit vind ik echt heel grappig. Heb zelf ook echt té vaak lopen zoeken naar van die knopjes. En dan blijf je er maar overheen kijken haha.

Oooo ja dit komt me zo bekend voor x]

ik haat dat rot ding, ik kan die knopjes ook nooit vinden terwijl het er toch duidelijk staat xD.

Ben blij dat ik eindelijk van dat ding af ben.
Wat een ramp. Al die knopjes. Sowieso wist ik al nooit welke ik moest gebruiken. En dan heb je 't eindelijk gevonden in je boek, moet je 't knopje nog zoeken.