Wiskunde examen.

[i]Morgen heeft het VMBO-TL wiskunde examen…

Maar moet je voor dit examen Hoofdstuk 8 ( van het boek; Getal en ruimte ), onderwerp; Statistiek, ook kennen?

Van de ene docent hoeft het niet, en mijn docent Wiskunde zegt van wel…

Anders kan ik gerust boxplotten oefenen :’].[/i]

HUH,
ik heb geneens een hoofdstuk 8 in m’n boek zitten :open_mouth:
en met het tentamen heb ik ook niks onbekends gehad…
ik doe ook vmbo

Volgens mij moet je je hele boek kennen,
ik zit in de k, en wij moeten het hele boek, dus ook de boxplotten :slightly_smiling_face:
Succes alvast met je examen

Het is een examen. eindexamen. de bedoeling is dus dat je heel het boek kent, het 1 zal er wel meer in voor komen dan het andere maar je moet het wel kennen

mijn wiskunde leraar zegt dat je die statistieken niet moet leren.
maar ik heb het wel even door genomen via die site van wisknudde.

alles

wij hoeven de boxplotten niet te leren

boxplotten moeten wij wel hoor =O

Bij ons maakte de leraren schattingen wat we zouden krijgen. wij hoefden ook sommige dingen niet persee te leren maar het zou er wel in voor kunnen komen! dus zou het zoiezo even goed doornemen als ik jou was

inderdaad. ik heb gewoon alles geleerd. en kan het nog goed ook, voor de eerste keer. goddank :stuck_out_tongue:

[i]Het wel leren kan geen kwaad inderdaad.

Maar eigenlijk, snap ik alles al. Alleen moet ik toch even de boxplotjes oefenen :’]. De formules van oppervlakten/inhoud krijg je er toch bij?[/i]

alleen die van de balk/cilinder/piramide/prisma volgens mij niet.

Die zijn toch allemaal hetzelfde?
Opp =
Opp grondvlak x hoogte?

wij hebben hetzelfde boek als jullie, en hoeven hoofdstuk 8 niet te leren.

Alles behalve hoofdstuk 8!

statistiek hoeft niet!
wij hebben een ander boek, maar wij hoeven het ook niet.

vandaag examen gehad, ik vond het best wel moeilijk examen, moeilijker dan die proefexamens van voorgaande jaren die ik heb geoefend ik hoop dat het opgehoogd word!

Wiskunde is mn beste vak, maar ik vond het een kut examen.

ja bij mij een minder goed vak, maar ik ben het nou aan het nakijken op www.cito.nl en volgesmij heb ik het tog wel redelijk gemaakt
maar nask2 dat word een hel ><

idd de proefexamens waren zoo veel makkelijker haalde allemaal 7ens en 8en ervoor en nu had ik net mn punt berekend zat ik tussen de 5,3 en 7,3…
maarja elke jaar is de nomering een 1 dus denk dit jaar ook?