Wiskunde A rekenmachine?

Hoi :stuck_out_tongue:

Op mijn lijst staat dat ik op 4 vwo een casio 9860 G II nodig heb.
Ik heb overal gekeken: Van marktplaats tot Amazon XD maar ze zijn best duur…
De goedkoopste kost iets van 90 euro.
Zijn er misschien sites waar ex -scholieren hun rekenmachines verkopen?
Of is er hier misschien iemand die het niet meer nodig heeft en het wel zou willen verkopen?

Alvast bedankt :grinning:

Ik kan je sowieso vertellen: neem die rekenmachine, geen andere. GR’s zijn nou eenmaal duur, ik heb een TI à 130 euro. Het is even een flinke investering, maar zonder lukt het niet.

Je zou de gok kunnen wagen en die van Marktplaats kopen, maar dan moet je wel kijken hoe het met de garantie e.d. zit. Want als dat ding al drie jaar gebruikt is, weet ik niet of je de komende drie jaar ook nog garantie hebt.

----

Verder: nee, ik zou geen sites weten waar je je GR kunt verkopen en ik kan je mijn TI ook niet verkopen. UP!

Heee
Ik weet niet of dit m is wat je nodig hebt, maar misschien…
Kij kmaar:http://diversen.marktplaats.nl/schoolbenodigdheden/473745777-casio-fx-9860-gii.html?return=eJw1jdEOgyAMRf%2FFRB8VEJcNQ5b5JwRYJKI0FjO3Zf8%2ByNzbPbenrRJUvJ0gPQpGmSjQqlWP%2FRgjiKaZAtilntU6RfBKRawX3%2FyUGka47l7SyqCMoWxvtGwH2FIgKRiXQi7gKHxM4eUSDng3%2BPfjMZ6zt2yzXZ3O9p4F3lHKMz0TcU54m3emRyKt0IWSdYxczqd8IGD%2ByCqATZIKAkYdjJWcElb0ny85hkSF&df=1&fta=eNotj9FugzAMRf8l0vpsgzfAFr%2FQX0BZErpooYma0LJV%2FfcFtLcjX%2FlcW3PHz8w9q%2FUWprsOWUlmxDrYwognm8cSGSWtDGI9S0oVQuFfnyTPNu9ZqaMl8XVd3M0bCRsjvSOShB8mAmpRvh9sdPbxrYGh%2FwCJ2XNzSmkd4ZRiLiZaNxJCs9cTq6QvTomv9swtK2%2BPu6gmaKqv1fOGpjVm6HAHPRB0FaCfG6QNP11nycHxS10vMWmbp%2BCul%2FK1a6EGA6tFb9PeVOX2qGpY6YeS8z%2FelWgGfr5ef6nEWbc%3D&fta_ind=2&fs=1

Je kan bieden vanaf 30,00 dus als je 50 biedt dan heb je hem volgens mij wel,

Hoor wel hoe het afloopt!

Bedankt, maar ik koop liever niet via marktplaats XD
Ik heb er een bij dixons gezien voor 90 ofzo, maar het is gewoon te duur T-T
Bedankt voor het reageren.

Bedankt :slightly_smiling_face:
Maar weet je ook een site waar je het in een keer kan kopen?

Maar hoezo is het te duur dan? Het kan toch niet zo zijn dat je zoiets niet kunt krijgen - vinden je ouders het zonde van het geld, of zitten jullie gewoon niet zo breed?

Koop echt die!
Alles wordt uitgelegd hoe het werkt op die rekenmachine e.d.
Heb je een andere dan is het gewoon kut

Dat is nog niet de voornaamste reden, je kúnt gewoon niet zonder Grafische Rekenmachine in de bovenbouw, in ieder geval niet in het VWO. GR’s hebben allemaal opties die normale rekenmachines niet hebben, en zonder haal je je examen gewoon simpelweg niet.

Mijn ouders vinden het te duur :stuck_out_tongue:
Ze zeggen dat ik net zo goed een rekenmachine kan halen van ex-scholieren voor een lagere prijs. (Ja, het zijn krenten XD)
En we liggen niet zo breed nee, dus ik heb niet veel keus dan een tweedehandse halen :slightly_smiling_face:

Ik ben ook van plan om het te gaan halen, maar voor een lagere prijs.
Daarom vraag ik of iemand tweedehandse sites weet of mensen die het wel willen verkopen. :slightly_smiling_face:

Oké. Pff, tja, dan zul je denk ik toch iets van Marktplaats ofzo moeten zien te krijgen…
Heb je niet broertjes of zusjes die ook naar het VWO gaan? Dat je hen zegmaar je GR ná jou kunt geven? Dan kopen ze nu de nieuwe van 90 euro, en dan nemen je broertjes/zusjes die later van je over. Dan is het nog niet zo duur …

Maar snappen ze wel dat dit een soort van ‘levensbehoefte’ is, wil je je examen halen? Het is niet zoiets als een gadget om het allemaal makkelijker te maken (ja, in bepaalde opzichten wel) maar zonder haal je je examen niet … Beseffen ze dat wel? Want misschien dat ze dan iets minder moeilijk doen C:

Ik verkoop mijn casio fx 9750, maar moet je per se die hebben? Want er zit amper verschil in deze machines!

Ze zijn ook duur, maar je kan niet met een simpele rekenmachine aankomen.
Die van mij kostte ook 100 euro en heb 'm ondertussen al 5 jaar en doet het nog goed. Maar je kan ook op marktplaats kijken ofzo. Maar dan heb je geen garantie meer als er bijv. iets stuk gaat.

Hahah, ja dat heb ik te vaak uitgelegd aan dat mens.
Maar we zitten best krap , anders had ze het wel gewoon snel gekocht.
Voor ons is 90 euro best veel geld, zeg maar.
Ik heb er al een gevonden in Amazon voor 47.00.

Echt bedankt voor de moeite :slightly_smiling_face:

Random: Weet je misschien hoelang het duurt om iets te bestellen vanuit het buitenland?

Yep, staat op mijn lijst van verplichte onderdelen.

ik heb geen wiskunde meer.

ik heb geen wiskunde meer.

Ik heb er ook een en die heb ik nu ook weer nodig voor mn vervolgopleiding
Ik zou er denk ik gewoon een kopen, ook al is dat duur maar dan krijg je wel een kabel erbij en cd en alles
Je hebt er gewoon heel veel aan

Je hebt het toch echt nodig…

Bij ons op school kon je altijd als het niet uit kon qua kosten iets regelen zodat school hem kocht en jij hem kon lenen. Maar dan gingen ze ook kijken naar inkomen etc. dus het gebeurde alleen als het echt nodig was. Misschien als dit bij jullie het geval is kan het ook bij de school waar jij zit?