Wiskunde A moeilijker dan B

Nou ik vind wiskunde B anders best moeilijk hoor!
Maar als je nu in de vierde zit, en dan nu nog wilt overstappen, heb je toch een jaar gemist?!
Dat lijkt me niet bepaald handig…

En wat moet je met wiskunde B als je C&M doet? Dat is erg onlogisch, aangezien wiskunde B meer voor de natuurwetenschappelijke richting is.

Je kan het beste overstappen naar E&M
heb je ongeveer de zelfde vakken.
Wiskunde B kan niet met C&M dus.

5vwo wiskunde B is niet meer zo makkelijk

Oke, hoezo krijg je met wiskunde A stof van wiskunde B.

en ten tweede wiskunde A is way makkelijker dan wiskunde B. ik kan het weten omdat ik in het begin van het jaar van A naar B ben gegaan

dan heb je heel veel gemist… dus ik denk het niet…

Wiskunde B kán wel met C&M bij ons hoor… maar je kan niet meer overstappen nu denk ik

Bij C&M kan je alleen kiezen tussen WisA & WisC dus dan zou je WisA moeten pakken en dan in je vrije deel WisB maar ik denk dat je geen 2 wiskundes kan, en wilt dus dan gaat t niet helaas

Of je moet overstappen van profiel
Bij E&M kan je kiezen tussen WisA & WisB , bij NG moet je verplciht WisB geloof ik en bij NT kan je weer kiezen tussen WisA&WisB

Oh en trouwens

Sommige zeggen dat Wiskunde A makkelijker is.
Dat ligt aan jezelf.

Wat je makkelijker vindt ligt aan waar je sterke punt ligt, denk ik. Maar ik denk dat je decaan de enige is die je nu echt antwoord kan geven. Wij weten niet hoe het er bij jullie op school aan toe gaat.

CM is bij ons op school het enige profiel waarbij je juist geen wiskunde B kan doen.
Maar is het wel slim, om over te stappen in je examenjaar, dan moet je nog superveel inhalen