Wintersportt <33

Heeeyy,

Ik gaa zaterdag weer op wintersport! Enn ik dacht van wat doen anderen eigenlijk daar! Dus ik heb wat vraagjes:

1. Skiën/snowboarden skiën
  2. NaarwWelke plaats ga je? hochkrimml/gerlos in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? sleeën:D en apres-ski, spelletjes
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw?
  1. Skiën/snowboarden allebei
  2. NaarwWelke plaats ga je? snowland (landgraaf) , snowvalley(peer)
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? eten
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? niet echt
  2. NaarwWelke plaats ga je? ben 2 weken geleden met skikamp van school in Neukirchen, Oostenrijk geweest :grinning: was zó leuk.
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? toen ik met familie ging; wat drinken in aprèsski tent, sleeën, in hotel lol maken, uit eten etc.
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? in de skilift, met je ski’s in de lucht, onder het sleeën weetikveel.

oke ik heb hem anders ingevuld want ben dus al geweest 2 weekjes geleden, en eerst ging ik altijd met familie maar laatste 3 jaar niet meer geweest =(

1. Skiën/snowboarden?
  2. Naar welke plaats ga je? Meestal verschillend, vaak oosterijk, maar soms ook zwitserland.
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden? Apres skiën
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? Nou, als je daar foto’s maakt vind ik altijd wel dat ze vet zijn haha, dus eigelijk niet echt leuke ideeën.

Ah ik krijg er al weer helemaal zin in haha. :grinning: Ik ga 20 februari weer!

1. Skiën/snowboarden? skiën
  2. Naar Welke plaats ga je? Flachau in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden? uit eten, apres-ski, slapen
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? als het sneeuwt buiten gaan staan evn foto maken ?

Heeeyy wij gingen vroeger ook altijd naar neukirchen!

1. Skiën/snowboarden Allebij
  2. NaarwWelke plaats ga je? Val D’Isert, Frankrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? Sleeën, eten, sauna enzo
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? Uhm, nee :stuck_out_tongue:
  1. Skiën/snowboarden
  2. NaarwWelke plaats ga je? Neukirchen, Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? Van alles :’)
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? Nee hoor

Van vorig jaar dan, dit jaar ga ik lekker naar de zon n__n

1. Skiën/snowboarden? snowboarden
  2. Naar welke plaats ga je? Avoriaz in Frankrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? eten, douchen, slapen,…
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? niet echt
  1. Skiën/snowboarden? snowboarden
  2. Naar welke plaats ga je? Wildschönau in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden? Eten, douchen, slapen, moe zijn.
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? als je remt , dat het sneeuw dan allemaal omhoog gaat
[nohtml][b][message=3389300,noline]x__Ilsee schreef op 12 februari 2009 @ 17:19[/message]:[/b] Heeeyy,,

Ik gaa zaterdag weer op wintersport! Enn ik dacht van wat doen anderen eigenlijk daar! Dus ik heb wat vraagjes:

2. NaarwWelke plaats ga je? hochkrimml/gerlos in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? sleeën:D en apres-ski, spelletjes
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw?[/nohtml]
[nohtml][b][message=3389512,noline]MissSela schreef op 12 februari 2009 @ 18:12[/message]:[/b] 1. Skiën/snowboarden? skiën 2. Naar Welke plaats ga je? [b]Flachau in Oostenrijk[/b] 3. Wat doe je na het skiën/snowboarden? uit eten, apres-ski, slapen 4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto's te maken in de sneeuw? als het sneeuwt buiten gaan staan evn foto maken ?[/nohtml]

ik was met kerstvakantie in gerlos,
en vakantie daarvoor in Flachau, [voor de 5de keer daar]

1. Skiën/snowboarden
    Allebij, maar ik Ski al heel mijn leven, dus daar ben ik het beste in :slightly_smiling_face:
  2. Naar welke plaats ga je?
    Verschilt. Vroeger (mijn eerste 7 levensjaren + vorig jaar ook) ging ik altijd naar Westendorf, daarna wisselde het elk jaar (Ladis, Sell am see, Insbruck, enz). Maar Altijd in Oostenrijk.
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? Apress Ski!! En sleeën. En sneeuwballen gevecht. En Sneeuw fietsen. x’D Sauna, zwemmen, uit eten gaan, slapen :stuck_out_tongue:, spelletjes in het hotel, wandeling maken, SCHAATSEN.
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw?
    Tong uitsteken en sneeuwvlokje op je toch laten vallen x’D Was bij mij een hele gekke foto :stuck_out_tongue:
  1. Skiën/snowboarden
  2. Naar welke plaats ga je? Villach, in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? Douchen, après-ski, kletsen, spelletjes, rodelen…? ik weet niet, ik ga dit jaar met school op wintersport :]
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? Wat dacht je van coole snowboots aan doen en gewoon in de sneeuw gaan staan? levert altijd wel iets leuks op.
  1. Skiën/snowboarden
  2. Naar welke plaats ga je? Mayrhofen, in Oostenrijk
  3. Wat doe je na het skiën/snowboarden?? Douchen, kletsen, heerlijk eten in onze Gasthof
  4. Heb je nog leuke ideeën om vette foto’s te maken in de sneeuw? Met sneeuw gooien!