Wintersport

Hoi! :slightly_smiling_face:

Ik kon op het forum nergens een wintersport topic vinden, dus heb even een nieuwe aangemaakt! Zijn er hier meiden die ervaring hebben met studentenwintersport (stuwi)? Ik zit er met een vriendin over te denken om mee te gaan. Dit jaar gaan we maar met zijn twee├źn ipv met een groepje, dus het leek ons wel leuker om met een hele groep mee te gaan. Het is ook speciaal voor studenten, dus dan is iedereen ook wel ongeveer van dezelfde leeftijd denk ik.

We vragen ons vooral af hoe de prijs-kwaliteit verhouding (het is best goedkoop voor wintersport, dus krijg je er genoeg voor terug) en of je snel nieuwe mensen leert kennen (sommige reizen is iedereen zo op zichzelf met groepjes)??

Iemand ervaring of andere tips?

Ja ik ben afgelopen jaar meegeweest met STUWI en het was echt een onwijs gave week. Dit jaar moet ik nog even een vriendinnetje overhalen en dan ga ik weer. Als je vragen hebt, note me maar!

Edit: De prijs-kwaliteit was vorig jaar prima! Je krijgt iedere dag een half stokbrood, iedere dag een uur gratis apresski, je krijgt een megachille trui, de busreis, skipas en accomodatie zit ook in de prijs. Het enige dat er nog bij komt, zijn je eventuele kosten voor het huren van materiaal, eten (als je geen eetpakket neemt) en drankjes tijdens het stappen.
Wij waren wel maar met drie en hadden een appartement voor vijf waardoor er twee -voor ons- vreemden in ons appartement zaten. Het waren twee meisjes die alleen op hun eigen kamer zaten en daardoor hebben we niet zo veel met ze gepraat, maar we hebben vrienden gemaakt die het super leuk hadden met hun onbekende kamergenoten.

Mensen kennen gaat vrij goed. Als je ski- of snowboardles volgt, gaat het wel nog makkelijker volgens mij. Wij hadden dat niet en ontmoetten iedereen gewoon 's middags tijdens de apres ski, 's avonds in de kroeg of we spraken met mensen af op de piste.

Echt, ik ben alleen maar positief, maar het was ook topvakantie!