Winterschoenen

heehee! Ik vroeg me af of jullie misschien nog leuke laarzen voor de winter & herfst (jaja, dat duurt nog even, maargoed nu beginnen met zoeken kan nooit kwaad) weten?
Ik heb namelijk echt geen idee wat ik wil. Oké, wel een beetje. Ik wil namelijk wel dat het warm is (serieus, vorig jaar bevroven mijn tenen in de laarzen die ik had), geen hak (had ik vorig jaar en dat was niet echt handig als het vriest, hea) en tja ik zat eerst dan wel aan Uggs te denken (nightfall), alleen die zijn echt veelste duur. Ik hoorde laatst 350 euro. 150 euro is nog wel te doen, maar dat … Dan kan ik wel nepperds kopen, maar ik denk dat die veel slechter zijn en er ook echt nep uitzien. ;o
Voor de rest heb ik echt geen ideee…
Dus hebben jullie ideeën qua schoenen & maybe plaatjes?? occasion18

x

Welke maat heb je van schoenen?

Ik wil ook wel een keer warme schoenen voor in de winter xD.
Maar ik heb dus geen schoenen op het oog

Moet ook nog warme hebben, heb last van wintertenen :pensive:

39/40

Kan toch ook gewoon laarzen nemen? Hoeft toch niet meteen uggs? En dan kun je in winkels kijken zoals: Invito, Dolcis, Tango, H&M etc

Ik heb al 2 jaar Uggs van 10 euro hoor. Je mist alleen dat labeltje bij je enkel, voor de rest is die hetzelfde.

Ik ook…

Ik heb ook last van wintertenen en koude voeten in het algemeen…

Ik zorg in elk geval altijd dat ik nog een beetje ruimte over heb in mijn laarzen (gelukkig smalle voetjes en beentjes), zodat ik er thermische skisokken in aan kan :’)

Voorts zou ik zeggen:
Let ook een beetje op de dikte van de zool. Koop niet iets waar er maar er 2mm rubber is die jouw voetjes van de ijskoude ondergrond scheidt.
Daarnaast vind ik een houten zool vaak ook wel warmer. Alleen maakt dat evenveel lawaai als laarzen met een hak, terwijl ze dus plat zijn :’)

Ja ik weet juist wel wat ik wil, ik wil van die zwarte lange, van die gewone niks extra’s ofzo erop. Ik weet niet of jullie weten wat ik ermee bedoel, maar ik heb hele dunne kuiten, en daardoor staan ze zo wijt bij mij. Hebben jullie misschien tips bij welke winkels waar ze laarsen hebben voor dunnere benen, of zulke laarzen met een rits?

Je kan ella’s kopen? Die zijn ook nog goed denk ik :slightly_smiling_face:

Van ella’s gaan je voeten echt kapot. Investeer dan gewoon in uggs, die lage kosten 150/160 euro op www.winkelindeusa.nl (en ja, is betrouwbaar)

Nou als ik iemand met nepuggs zie dan zie ik dat echt wel. En schoenen van 10 euro zijn meestal geen geoede kwaliteit. En de meeste nep uggs gaan zo kapot

Ik heb voor deze winter nu 1 paar uggs, een paar minnetonka’s (wel wat kouder) en mijn vader neemt nog uggs mee voor me uit amerika.
Er is trouwens een topic voor herfst/winterschoenen!

ik heb nu ook al 2 paar laarzen en ik wil nog uggs(of dinge die goedkoper zijn en dr op lijke:P

Ik had uggs van primark en die waren echt goed! Die werden niet ‘scheef’ aan de achterkant zoals je vaak ziet bij van die nepperds.
Ze waren alleen niet waterdicht!

bij KEN hebben ze hele leuke laarsjes… had er daarstraks leuke gezien uit leder, met aan de binnenkant nepbont… zalig denk ik in de winter! 44euro

Ik heb grijze laarzenb gekocht vandeweek bij Leballon. Erg mooi, ik vond het nog wat te vroeg in het jaar, maar ja liep er tegen aan.
En tegen koude voeten doe ik thermosokken aan. Helpt perfect.
Uggs vind ik gewoon veels te duur om te kopen, daar kan je meerdere paren andere laarzen van kopen, doe ik dat liever… Maar das persoonlijk natuurlijk.

ik heb deze week ook zwarte enkellaarsjes met nepbont bij de LeBallon gehaald. zitten heerlijk en lekker warm!

Misschien kan je hier ook nog wat vinden: http://forum.girlscene.nl…2O1O/list_messages/162877