Winterschoenen

hooj,
ik ga binnenkort een x naar de stad voor winterschoenen maar ik heb geen idee wat deze winter in komt…
wat vinden jullie leuke schoenen??

Enkellaarsjes met een hakje
Sportieve lage schoenen
Ballerina’s
Pumps

denk niet dat je in de winter met ballerina’s gaat lopen hoor ?
beetje koud.

Waarom niet? Kunt er pantykousjes bij aan doen, leuke sokjes, van alles…Zijn genoeg mensen die 's winters met ballerina’s lopen…

ik neem iig DC schoenen x3

Ik heb net leren zwarte enkellaarjes gekocht met een hak, bij de promid(winkel in frankrijk) en ik denk dat ik ook nog hoge zwarte laarzen met een hoge hak, van de sascha ga kopen… maar dat weet ik nog niet…

Enkellaarsjes met een hakje <3 :slightly_smiling_face:

Ik heb donkergrijze enkellaarsjes gekocht mee hakje !! :slightly_smiling_face:

Bruine leren laarzen zonder hak. Dus een soort van paardrijlaarzen.

Jahoorr… :flushed:
Wie gaat er nou in hemelsnaam met sokken in ballerina’s lopen??
Echt gestoord. Ballerina’s zijn voor in de zomer en herfst enzo, maar niet voor in de winter!

Ik draag pumps, ballerina’s, sneakers, enkellaarsjes, laarzen. Vanalles eigenlijk. Zolang het bij je kleding past kan alles!
En in de winter met ballerina’s lopen is heel normaal? Ik weet niet waar jij woont en of jij met snowboots loopt in de winter, maar hier komen er over het algemeen geen -35 sneeuwstormen voor.

BRRR… ik vind ballerina’s in de winter wel koud… maar gewoon voor ene keertje kan het als het 15 graden is met pantykousjes… Maar als échte schoenen niet…
Ik zie nog wel wat ik ga kopen…
Zijn laarzen met zo’n afzakeffect in??

Als je maar 1 paar mag zou ik voor laarzen gaan :slightly_smiling_face: Verder vind ik platte enkellaarsjes wel leuk

Voor de winter heb ik tot nu toe;

• 1paar le coq sportif sneakers
  • 1paar laarzen

Zie shoplog :slightly_smiling_face:
ik wil ook nog iets van enkellaarsjes

enkellaarsjes lijken me egt suppeerr!!! maar ik heb ze nog niet en heeft iemand leuke gezien ofzo en welke winkel dna ?
p.s ik woon niet in een stand of bij een grote stad

Ik ga platte goedkope enkellaarsjes kopen, of anders met een klein hakje eronder. Ik draag laarzen toch meestal maar 1 seizoen, dus ik hoef geen dure. Voor de rest zie ik nog wel… Zoveel geld heb ik voorlopig nog niet. :stuck_out_tongue:

Ik doe ook gewoon sokken in mijn ballerina’s in de winter. Kan best hoor.

Ik ga ook gewoon voor de pumps ik koop gewoon een voorraad panty sokjes want ik vind sokken meestal geen gezicht.

En verder heb ik nog enkellaarsjes en gewoon paar laarzen (a)

Enkellaarsjes met een hakje
Platte laarzen (cognac, zwart, grijs, doesn’t matter)
Pumps kan ook wel, als je een jurkje met een maillot draagt of zo :]

Minnetonka’s? :grinning: