Winterschoenen 2012/2013

Hoooooi, ik wil er liever nog niet aan denken maar uk doe het toch, wat voor winterschoenen ga ik dit jaar kopen? Heb nu al 3 jaar achter elkaar uggs en ben er toch wel beetje klaar mee! Wat voor schoenen gaan jullie dit jaar kopen, mischien kan ik nog wat ideeën op doen, alvast bedankt xxxxx

Toch echt m’n Uggs , ze zijn zo lekker warm en ik zelf vind ze ook gewoon heel leuk staan ! :grinning:

Haha ja ik vind ze ook echt lekker maar heb 3 paar dus wil eigelijk wel andere schoenen om ze af te wisselen haha, iemand andere ideeën?

ah ik heb nu al zin in de winter! Lekker dikke sokken aan en met warme chocomel op de bank voor de kachel :slightly_smiling_face:
Zelf denk ik niet dat ik speciale schoenen voor de winter ga kopen, ik heb pas nog vans gekocht en laarsjes gevonden van mijn overgrootmoeder die ik bij verbazing nog erg leuk vind ook!
Nja niet dat jij er nu iets aan hebt haha, maar ja. :stuck_out_tongue:

er waren trouwens ook meisjes bij mij op school die gewoon ballerina’s aan deden, maar met een hele dikke panty/maillot

Minnetonka laarsjes , eigenlijk zijn ze allemaal in de kleuren van de uggs maar dan zonder bont wel echt suède en gewoon heel bijzonder ik heb zelf ook 2 paar :d

Ohjaaa monotonka is inderdaad ook leuk ga ik nog even naar kijken dankjee!

*minitonka kut spellingverbeteraar

Het… Is… Augustus.

Ik koop bruine suede laarsjes denk ik. Ik heb nog de Sacha pistol boots, zwarte lage All Stars en witte lage All Stars. Ik wil misschien nog wel zwarte platte laarsjes ook.

Haha ja sorry…

Ik wil er niet aan denken, ts. :frowning_face:

http://www.minnetonka.co…side-zip-fringe-boot.html
Ik vind die bruine leuk!

Ik heb gouden vans 2 paar middeluggs, sand en lichtbruin en lange zwarte lelijke van de nieuwe collectie haha… witte hoge all stars en enkellaarsjes… Denk dat ik indd voor de minitonka’s ga dankjewel!!

Alsjeblieft , (: de Minnetonka’s van jouw link zijn wel superleuk !

Aaaah dankjewel! :slightly_smiling_face:

Okee ik spel t dus al de hele tijd verkeerd :blush: minnetonka’s

Ik wil uggs kopen, maar me ma vind ze te duur dus misschien haal ik van Beverwijk …

Moet je voorstellen om wat bij te leggen?

Minnetonka’s, kut spellingsverbeteraar.

OT: Ik ga waarschijnlijk zwarte laarsjes of Allstars dragen. Of anders ballerina’s/dichte pumps met een dikke maillot of overknee kousen.