Winters wit

Wat vind jij van wit in de winter (kleding)? Kan het of kan het niet?

Ja, waarom niet? Alleen hou ik niet zo van witte schoenen en broeken.

Zijn er nou ook al regels over de kleur kleding die je in een seizoen mag dragen? Draag gewoon lekker wat je zelf wilt. Al heeft het de kleur van kots, als jij het maar leuk vindt toch?

Tuurlijk kan dat. Ik draag zelf bijna nooit wit omdat dit na 2 minuten alweer vies is, haha!

Precies dat

Ja ik heb ook welleens een witte broek aangehad en vroeg mijn moeder altijd waarom ik in de winter wit droeg, ik snapte nooit echt waarom maar goed. :’)
Gewoon dragen wat je wilt!!!

^ Mits goed gecombineerd kan het dus zeker!
Ik dacht, plak er wat inspi bij (:

Vind ik wel! Behalve witte broeken.

Jahoor kan prima. Ik vind het wel mooi.

Waarom niet? Wit is een van de meest basic kleuren die er bestaan, en er is geen regel dat je alleen maar donkere kleuren in de winter mag dragen :’)

Ik vind dat juist heel mooi eigenlijk

Ik vind het ook wel mooi, ik draag zelf ook wit in de winter!

Ik vind wit wel een mooie kleur voor in de winter. Ik heb zelf een witte gebreide trui die ik wel vaak draag.

Ik heb het niet over kleding regels gehad. Ik vroeg alleen jullie mening omdat ik wou weten wat anderen er van vinden.

Ik vind alleen witte broeken niet kunnen voor de rest wel, ik associeer witte broeken gewoon met de zomer.

Witte broeken vind ik wat minder maar verder kan het wel hoor!

Ik vind wit mooi, ook in de winter. Alleen draag ik niet snel een witte broek maar dat is meer omdat het snel vies wordt.

Oh ik draag zelf veel witte truien in de winter. Verder heb ik een witte gebreide muts, witte wanten en witte oorwarmers, want dat vind ik altijd mooier staan bij mijn haarkleur (rood) :slightly_smiling_face:

Als uitzondering dat ik een witte broek niet echt vind kunnen in de winter, kan het verder zeker wel hoor.