Winterrr

Jaa girls, iedereen heeft het wel gemerkt. De winter is coming !
Ik zelf vind vind winter supergezellig !
Sinterklaas, kerst, warme chocolade melk, schaatsen, winter kleding shoppen !
Maar aan de andere kant; super koud ! Bevroren handen, uitglijdingsgevaar haha…

en jullie ? Wat vinden jullie van de winter?

Winter is leuk:D maar dan wel echte winter en niet dat natte sneeuw. Echte sneeuw en kerst en warme chocolademelk met slagroom. I love it:)

Ja! Ik vind de winter heerlijk. De zomer vind ik verschrikkelijk, al die hitte en de zon die zoveel schijnt ( ik heb een lichtelijke zomerdepressie )

Winter is zoveel leuker <3

Jaaa ik hou van winter!
's Avonds lekker binnen tv kijken met de verwarming aan, warme trui, warme sokken en warme chocolademelk. aaah heb er alweer zin in. :slightly_smiling_face:

Koud… Maar wel leuk, lekker met de honden in de sneeuw spelen en natuurfoto’s maken. En natuurlijk met 3 paar sokken op de fiets…

winter? winter is kut

Bah, ik hou echt niet van winter. Hier is het al begonnen met sneeuwen. Bah, bah, bah.

het grote "we maken ons klaar voor de winter"topic, daar kan je ook in zeggen wat je van de winter vindt: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-grote-039we-maken-ons-klaar-voor-de-winter039-topic.-132808.0.html

Aaaah echt o: /jaloers

Vreselijk. 's ochtends in de kou fietsen en het is al helemaal erg als er sneeuw ligt en je supersloom moet fietsen omdat je anders uitglijdt. En ik word depri als het zo snel donker is. Nee, ik hou niet van de winter.

In de winter krijg ik altijd een onbedwingbare neiging om heeeeel veel nutteloze topics te maken. Heb jij dat ook?

misschien kan je beter een blog beginnen i.p.v hier alles vol te spammen -.-