Winterliedjes

Afgelopen zomer had ik een map op de computer gemaakt vol met leuke zomerliedjes… Liedjes waarvan ik dus een zomergevoel krijg :slightly_smiling_face:. Nu wil ik het zelfde doen met winterliedjes. Ik heb het dan over liedjes waar je in de clip duidelijk ziet dat het winter (kut weer is), het gaat over de winter of kou… Het mag bij wijze van spreken ook gaan over een lekker warm kopje chocolade melk.

Zelf dacht ik meteen aan het liedje van Blue-Breathe Easy… Veel te lang geleden dat ik naar zo iets fouts maar stiekem vind ik het nog best leuk (voor de herinneringen van vroeger) luisterde. Het mag ook gewoon een liedje zijn wat helemaal niet van deze tijd is.

Engels of Nederlands maakt me ook niet zoveel uit :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt voor het meedenken! :grinning:

Ik moet meteen aan kerstliedjes denken!

Oke… ik zie net dat er al zo’n topic isssss… Surrrrrrie. Deze mag dan wel gesloten worden :flushed: :hammer:

Lights - My Boots (http://www.youtube.com/watch?v=hiLHe3mkJf0)

Oh wacht dat anderen topic gaat meer over warmte gevoelens…
Maar ik bedoel dus echt liedjes die over kou, sneeuw, regen, (winter) kleding dat soort meuk gaan… :grinning:

Ja ik moest ook vrij snel aan kerstliedjes denken. Maar dan maak ik wel een kerst cd :wink:

Walking In A Winter Wonderland?

Owl City - Peppermint Winter
Owl City - Top of the iceberg

Mijn twee favoriete winterliedjes :grinning: Gaat over de leuke dingen in winter =)