Winterkleding

Hi,

Ik heb een vraagje. Ik weet echt nooit wat ik in de winter aanmoet. Ik droeg altijd vesten vorig jaar, maar dat vind ik ook zo lelijk staan en ze zijn (gelukkig) allemaal te klein. Wat doen jullie aan in de winter en heb je eventueel foto’s? :zipper_mouth_face:
Ik ben ook een ramp in combineren, ghehe.

Dankjewel!xx

Kijk eens op Lookbook, in het topic ‘wat heb jij vandaag aan #2’, in het topic ‘show je herst/winter schoenen’, kijk om je heen en kijk op blogs.
En met simpel in de winkel kijken en niets kopen, kan je ook inspiratie krijgen. Koop alles wat je mooi vindt, hoe apart het ook is, en maak zoveel mogelijk combinaties.

Gewoon, mijn kleding.
En dan buiten een jas aan.

Mijn nieuwe uggs!(L) i love them!

Aan 't ‘wat heb jij vandaag aan #2’ topic heb ik niet echt veel aan omdat het nog geen winter is geweest ghehe. Maar dankjewel iedereen! :slightly_smiling_face:

[i]Gewoon veel combinere met basics en leuke acc. en voor de rest deze winter zijn van die gebreide trui helemaal in en millitairy tintjes enz maar ik weet niet wat voor een type jij bent of je echt fashionfan bent ofzo…

:angel: [/i]

Ja, maar natuurlijk kan je er wel inspiratie uit halen.
En koop eens modebladen, daar staat ook een hoop in. En Google kan je ook helpen :wink:

Ik heb precies hetzelfde, maar dan met de zomer !
Ik weet echt nooit wat ik aan moet doen met dat warme weer xD
Ik ben ook helemaal geen zomertypje :stuck_out_tongue:
Zie dit maar meer als een up

Ik doe eig wel veel vesten aan, ik heb er dit jaar alvast wat gekocht want vorig jaar had ik niks. Van longsleeves ben ik niet zo fan dus ik heb daar heel weinig van, met een vestje kan ik mijn leuke zomer T-shirt gewoon nog aan. Ik heb ook enkele truien, maar die trek ik niet snel aan omdat je dan meteen wat dikker lijkt. Gelukkig is het in Nederland nooit echt superkoud.

Oversized wintertruien/jurkjes
Korte vesten met een broek en Uggs daaronder
Veel laagjes over elkaar.

kunnen in de winter gewoon doorzichtige zwarte panty´s… twijfel!

@Joyceeeeeee, ik denk dat je beter een 100 denier kan aantrekken, dat is tenminste wat warmer :slightly_smiling_face: of gewoon een malliot.

Gewoon, een jurkje met een dikke maillot en een cardigan ofzo. En laarzen <3

Ik draag altijd vesten, dus daar heb je weinig aan…

Ja het probleem is dat ik dikke maillots of een legging nooit zo mooi vind staan haha, dus ik probeer een beetje iets te zoeken wat niet al te dik is… :flushed:

Als je het moeilijk vind om te combineren kan je gewoon van die simpele (lange) cardigans kopen. die vind ik zelf altijd wel heel leuk staan. d’r is eigenlijk (bijna) niks wat niet bij een simpele cardigan staat. je kan er vanalles bij aan doen (jurkjes, rokjes, broeken, treggings, etc.) Gewoon wat leuke accescoires er bij aan en dan heb je een hele leuke outfit. (:

Hmm… ja, ik vind zélf altijd doorzichtige panty’s niet heel mooi staan. ;p Maar ik zou gewoon doen wat je zelf mooi vind!

Van die oversized sweaters zijn leuk, en veel laagjes.
Shorts met stipjespanty (doorzichtig, maar wel mooi!) en allstars vind ik ook leuk.

Als het doorzichtige panty’s zijn met een patroon zoals inderdaad stipjespanty’s etc. vind ik ze wel leuk op de een of andere manier. ;p

OFFTOPIC: Ik wil echt nog een keer hartjespanty’s, maar ik weet niet waar ik ze kan vinden. Iemand toevallig een idee? En dan bedoel ik gewoon in een winkel, niet online.

Jurkjes met redelijk dikke panty met print, vestje/blazer en hakken. Lange broek met sneakers, all stars of hakken, shirtje en vestje/blazer. Oversized sweater met 5 euro rokje, panty en all stars/hakken.