Winterjassen

Hihallo!

Ja, ik weet het, het is pas begin augustus en eindelijk warm, maar ik moet binnenkort gaan kijken voor een winterjas, want die krijg ik voor mijn verjaardag. Nou vroeg ik me af wat voor winterjassen jullie hebben, ik heb namelijk nog geen idee van wat voor winterjas ik wil! Dus laat je winterjas zien :slightly_smiling_face:

Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht, nu zoveel spijt, dud nooit gedragen… Ons mam volgensmij beetje boos daarover dus durf geen nieuwe te vragen hahahaha. Oke hier heb je niks aan sorry :cold_sweat: Anders ga je beetje op internet kijken of in etalages ofzo? x

Ik denk dat je beter kan wachten en dat je het kadootje nog tegoed krijgt?

Ik denk dat je veel spijt zal krijgen als je NU al een “winterjas” koopt. Ten eerste zijn die er nog niet/heeeeeeel weinig (heb ze iig nog niet gezien)

En oh, er komt nog zoveel in de komende collecties. Dadelijk heb je net n jas, en vlak erna zie je er een die je nog veel liever had gewild. Kbedoel het barst allemaal echt los met winterjassen eind september/begin oktober. Nu zie je juist veel die najaar jasjes/herfst jassen.

Oki, dankjulliewel voor de tips! :slightly_smiling_face: