Winterjas.

Ik vraag me af waar je zo een zogezegd “glimjas” (btw: weet geen anderen benaming) kunt kopen met een bontkraag, ik zie veel meisjes met hele leuke, alleen heb ik geen idee welke merken/winkels die jassen hebben. Ik weet alleen die van nickelson alleen die vind ik niet helemaal super. iemand enig iedereen waar ze te koop zijn? ik zoek gwn zo een normale zwarte met een bontkraag. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. :slightly_smiling_face:

COOLCAT
ik wilde er ook eentje halen
maar ik ging toch voor een preppy style!

Bedoel je zo’n Michelinmannetjeglimding :grinning:?

Andere benaming is n vuilniszakjas.
Inderdaad coolcat

Dat is toch zo’n Nickelson jas?

haha ja zo een soort! alleen je ziet best wat mensen lopen met het model, gewoon een standaard zwarte met aan de onderkant van de jas en aan de onderkant van de mouwen een strakke rand zodat het niet opkruipt :stuck_out_tongue: en dan een bontkraag. Ik ben verliefd op zo een soort jas. Alleen ik ga niet even op iemand afstappen “ja waar heb je die jas vandaan” :stuck_out_tongue:

Dat dus gatverdamme de Coolcat.

Coolcat doet volgens mij niet aan echt bont :stuck_out_tongue:

Ik wil ook zoiets ! maar dan zo’n lerenjack met bontkraag.
en die jij zoekt vind je echt op heel veel plekken hoor.

Nickelson en Moncler, en als je echt bont wilt betaal je ook de prijs voor echt bont ;p

Ik ga denk ik binnenkort maar even de kalverstraat in, daar hebben ze en winkeltje met leren en “vuilniszakken” jassen alleen ben ik mijn model nog niet tegen gekomen. :frowning_face:

Haha volgens mij wil jij (laxAnouk) ook zoiets :stuck_out_tongue:

Maar goed ik weet het niet, dus hier heb je niets aan =)

ok, 3 x leuk.

Oh je wilt n echte bontkraag. Dan een moscow, hoewel die niet echt glimmen. Dan weet ik alleen nog nickelson :'D

Het hoeft niet echt van die overdreven glim te zijn, meer zo een matte glans :stuck_out_tongue:

ik bedoel zoiets :

http://img.tweedehands.nl/f/normal/60389682_1-nieuwe-leren-jas.jpg

en zij dacht ik zoiets :

http://images2.beslist.net/beslist-images/137/SMALL/000/006/465/6465307.png

grote foto, maar dan in andere kleur (aa)

Oh haha wist wel ong. wat voor jas jullie bedoelde hoor, maar ik weet alleen niet waar je ze kunt kopen :wink:. Maar ik moest gewoon even op jou drie reacties reageren haha :stuck_out_tongue:

het model wat ik zoek is dus een beetje matzwart en de mouwen verdeeld in blokjes. je onderkant van de mouwen en de jas zijn strak & dan gewoon een capuchon met bondkraag ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb hard een nieuwe jas nodig :frowning_face: