Winterjas...

Hee,

Daar gaan we weer, de winter komt eraan… En deze winter heb ik weer een nieuwe nodig…
Ik heb persoonlijk een hekel aan winterjassen. Ik ben namelijk met m’n 1.61 niet heel groot en voel me altijd net een sneeuwpop. Wie weet waar er leuke winterjassen te koop zijn? Het moet wel aan een paar eisen voldoen:

• Kort model.
  • Warm. (ik moet 24 km per dag afleggen voor school)
  • Waterdicht, maar geen vuilniszakstof.
  • Geen kleuren als rood, roze, paars ect. Maar gewoon nude of donkerblauw.

Alvast bedankt!

Zijn er nu al winterjassen te koop?

Ja!

Zijn dat niet voornamelijk herfstjassen? (dus niet zulke dikke)

zara, al is de kwaliteit niet denderend. de jassen van Roxy vind ik ook wel leuk en lekker warm, dat is geloof ik een merk voor snowboardkleding. Ook replay heeft altijd leuke jassen.

Dankjewel!

Bedankt!

De herfst begint pas over ruim 2 weken…

Ik heb deze, maar hij is wel lang.

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/365809_pb_01/pdp-artikelfoto-616/mango-coat-ecru.jpg

Eh ja, zo’n beetje overal.

Nu zijn de jassen nog goedkoper, als je ze pas koopt net voor de winter gaan de prijzen omhoog.

Zara!

Ik ben 1,64 en voel me ook altijd een bolletje in winterjassen haha, maar die van de Zara vallen mee.

Stom gevoel hé? Haha ik ben altijd zo blij als de zomerjas weer aankan! Bedankt :slightly_smiling_face:

Abercrombie, daar heb ik mijn jas vandaan. Beetje prijzig, maar het is naar mijn mening wel een investering (weet niet of je nog groeit?)

Je hebt ook die donsjassen (die je vooral in de herfst ziet) in de winteruitvoering. Zien er hetzelfde uit, alleen betaal je natuurlijk wel voor de dons die erin zit, want het jasje is net zo dun als de herfstuitvoering, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat hij je echt warm houdt in de winter!
(Natuurlijk niet zo een van de America Today bijvoorbeeld, ben het goede merk even kwijt…)

Mijn jas was 140 euro? :’)

Dit mag in het ik-zoek-topic bij Verkoop! Slotje dus.