Winterjas

[i]Heeeei meiden !

over een paar weken is het weer zo ver, de herfst en wintercollectie ligt weer in de winkel en dus ook winterjassen

Weet iemand van jullie waar je leuke winterjassen kan halen, die niet van glimmend materiaal zijn?
De nieuwe jassen, zijn tegenwoordig allemaal glimmend, vorig jaar was alles glimmend, nu noemen ze het glimmend stof mat glimmend maar dat vind ik nog niet mooi.

mijn vraagje aan jullie is dus ; Waar kan je leuke winterjassen halen ?

xoxoxo [/i]

Ik zie meestal meer niet-glimmende jassen dan wel hoor.

Ik heb zo’n mooie jas gezien bij de h&m! die wil ik echt hebben helaas heb ik nu geen geld :frowning_face: maar ik zie nergens echt glimmende jassen de enige die ik heb gezien verkochten ze bij de coolcat.

up !

Ik heb deze gekocht bij de Zara. Hij zit heel fijn en ik ben er echt blij mee! Mijn oude jas was namelijk ook zo’n glimmende die ik echt jaaaren terug gekocht heb en nog steeds droeg, omdat ik geen mooie kon vinden :stuck_out_tongue:

er is trouwens een algemeen winterjas topic, misschien heb je daar iets aan
http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/het-algemene-winterjas-topic-165713.msg271722608.html#msg271722608

ik vind jassen bij mango altijd erg mooi, daar heb ik volgens mij nog nooit glimmende gezien hoor :astonished: ik denk dat je naar winkels gaat waar ze die veel hebben.

Je kan bij zoveel winkels andere stijlen winterjassen halen, gewoon even rond kijken in een winkelstraat bij je in de buurt.