Winterjas

Hii iedereen,
Ik ben echt helemaal uitgekeken op mijn winterjas, dus dacht ik: laat ik op internet gaan kijken voor een nieuwe !
Ik heb echt een superleuke geweldige jas gezien van abercrombie & fitch, maar ik kwam erachter dat een klasgenoot bijna dezelfde heeft, hij is dus zegmaar net iets anders. Dat meisje is niet echt een vriendin van me, maar wel een hele goede klasgenoot. Als ik dan die jas koop, voel me zo’n naaper… Maar ik vind de jas zo leuk!! Wat vinden jullie hiervan? Alvast bedankt ! xxx

(Sorry moderators, het spijt me dat ik dit weer neergezet heb, maar ik heb het deel waar ik naar andere zoek weggehaald :slightly_smiling_face: Ik ben benieuws naar wat de mensen hiervan vinden ^^)

Je had er toch al een die gesloten werd? Of heb ik het nu fout?

Ik weet dat het er niet zo uit ziet, maar het wordt als het goed is zomer.

Dat dacht ik ook, maar ja, als zij het koud heeft :slightly_smiling_face: Maarreh, een topic is genoeg.

o daar zou ik me niet zo druk om maken…

maar uh het wordt idd eerder weer zomer dan winter…
dus waarom zou je nu nog een nieuwe winterjas kopen? :cold_sweat:

Ik hoop dat hij in de uitverkoop komt :slightly_smiling_face: En ik ben bang dat hij er volgend jaar misschien niet meer is !

Vindt ze denk ik vast niet erg hoor, als je je druk maakt over of niemand anders in jouw klas zoiets soortgelijks heeft kun je bijna niks meer kopen :slightly_smiling_face:

Jaa, maar die werd gesloten :frowning_face:

Als een topic wordt gesloten is het niet de bedoeling om dat topic weer opnieuw aan te maken.

Maar om je vraag te beantwoorden: als je die jas zo graag wil, moet je hem kopen. Toch zou ik persoonlijk tot het najaar wachten. Een nieuwe winterjas heb je waarschijnlijk niet lang meer nodig, en misschien vind je in het najaar nog wel een mooiere jas.

Maar ik heb deze wel iets aangepast hoor :slightly_smiling_face: Ik had er eerst in staan of jullie ook nog andere leuke winkels voor winterjassen wisten, maar toen werd ik verwezen naar een winterjassentopic.

Uiteraard heb ik daar ook gekeken, maar deze jas bleef ik toch het leukste vinden! Ik ben gewoon benieuwd naar jullie mening. Ik haal hem daarna ook wel weer weg als ik jullie mening weet :slightly_smiling_face:

Ik sluit je topic vanwege dezelfde reden als het sluiten van je vorige.
Als je de mening van mede-Girlsceners ergens over wilt weten, heb je ook het “is dit leuk” topic nog.