Winterjas met korset, H&M, Primark, mooie wedges van de ASOS!

Hoihoi welkom!

Bij deze mijn verkooptopic :slightly_smiling_face: ik reken gewoon normale verzendkosten, prijzen zijn niet per sé vast, je mag altijd bieden!

Bij deze bied ik aan:een jas van merk Vixxsin. Niet vaak aangehad, enige minpuntje is dat de voering van 1 jaszak een scheur inzit. Als je de jas aanhebt zie je er niks van en het kan makkelijk gemaakt worden. (afhankelijk van het bod wil ik het eventueel zelf ook wel maken).

De jas was nieuw 100 euro en is verder in perfecte staat. Door het mankementje vraag ik er 30 (incl. verzendkosten)voor, bij dat bod is de jas meteen verkocht. Bieden en noten mag ook natuurlijk.

Foto’s: eerste foto is de oorspronkelijke kleur, andere foto’s lijkt de jas lichter door de flits.

Foto van de large:

http://cdn.acfrg.com/i/400_600_fit_ffffff__png/ACfrG/productpics_fullsize/2/236677a.jpg

Eigen foto’s:

1.Wedges van de ASOS! maat 38 , 15 euro

1. VERKOCHT

2. Tas van de WE. lichte beschadiging aan de voorkant, verder nette tas, 10 euro

1. Blouse doorzichtig van de primark, maat M, 5 euro

1. Top (merkloos one size, ongeveer maat s/m) ik weet niet hoe het heet maar het heeft van die breed uitlopende mouwen :stuck_out_tongue: lengte van de mouwen=driekwart. Met kanten details op de schouders. 5 euro

1. Bordeaux rood ronde sjaal van pieces. 4 euro

1. Mintgroen vestje van de H&M. maat m , 4 euro

1. Leuke laarsjes, 15 inclusief verzendkosten, maat 38

Up

leuke jas! s6 met je verkoop

Nieuwe items toegevoegd!

uppie

up

Upje

Uppie :upside_down_face:

Note me voor 2!

oeps is al gelukt

Upje

Misschien lees ik er overheen maar welke maat is de jas? Ben misschien geinteresseerd! (: En hoe lang valt ie?

Ik heb je genote!

Laatste uppie van vandaag

Up!

Up

Uppie

Up

Up

Upje