Winterjas die lang genoeg is?

Hallo,
het wordt weer wat kouder, dus een winterjas is toch wel nodig. Het probleem bij mij is alleen dat ik 1,83m lang ben, en dat jassen mij altijd te kort zijn.

Als ik een jas bij de H&M pas ligt mijn hele rug bloot als ik me buk, en de mouwen komen tot halverwege mijn armen. En een grotere maat pakken is geen optie, want dan is hij veel te groot bij mijn taille en heupen. Niet fijn dus, want dit heb ik bij bijna alle leuke jassen die ik tegenkom.

Ik wil voor de winter het liefste geen trenchcoat-model, want die staan me niet. Hebben jullie nog ideeën waar ik een leuke winterjas zou kunnen kopen, die ook lang genoeg is?

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar die levert niets nuttigs op.

Ik heb hetzelfde probleem, up!

ik heb hetzelfde als jou! dit keer heb ik wel een mooie winterjas gevonden, die nog past ook. maar als je met onze lengte een jas zoekt die lang genoeg is, kom je toch op een trendcoat model uit vrees ik… (wat ik trouwens wel mooi vind staan bij lange meiden!)

Vriendinnen zeggen ook altijd dat ze het mooi vinden, maar ik voel me dan op een of andere manier nóg langer.

ik heb van vero moda, het is geen trenchcoat maar hij komt bij mij wel tot een stuk over mn kont dus dan is ie misschien bij jou precies goed?

ja oke dat begrijp ik wel! maar misschien moet je dan echt een getailleerde trendcoat zoeken? (ja, makkelijk gezegd haha) ik heb namelijk ook jassen aangehad, van: omygosh, wat lijk ik hier een plank in.

In de sportzaak hebben de jassen meestal wel extra lange mouwen. Maar dan moet je het maar net treffen hoor, is moeilijk te vinden…

Oke, dankjewel, ik ga maandag eens naar Maastricht!

ik heb precies het zelfde!
ik heb nu wel een fijne jas van only, het is wel zegmaar zo’n jack

M’n zus is 1.86 en die komt idd ook meestal uit op een trenchcoat-achtig model.
Voor de rest gaat ze gewoon veel winkels af en uiteindelijk vind ze wel een jas :’)

up

ik heb ook van vera moda en ik ben ook best lang :slightly_smiling_face:

Bij de V&D hebben ze ook heel veel jassen, misschien moet je daar eens kijken?

zoekfunctie.