Winterjas die bij alles past

Ik zoek (liefst) een jas aan de goedkope kant die bij alles past, ik bedoel dus geen leren jas snappie? hij moet zo bij alles passen wat ik aandoe, voor in de winter.

Thankss

tjaahh wie zoekt dat nu niet…

Uhm een langere jas… die tot je knieeen valt !!

die zoek ik ook! :stuck_out_tongue:
ik ga gewoon kijken wat er leuk staat… en anders doe ik dan wel een jas van de vorige jaren aan die er beter op past .

sarcasme?:d

Trenchcoat die tot net iets over je kont valt?

Metal: nja

Miiamore: in de winter is dat toch veel te dun, ik wil iets lekker warms maar toch trendy

een zwarte lange jas, superhandig! past overal wel bij vind ik.

Diasy, foto?

Manteljas(l)
Heb ik ook in het zwart voor 70 euro?
Nou vind ik geen goede foto:(

ik ga slapen bedankt mensjes ik zal er savonds overnadenken:p

ik wou als eerst leren jas zeggen haha.

gewoon een eh, warme zwarte?

Hangt van de dichtheid af, als je een trench met hoge woldichtheid koopt (bepaalt aantal gram per cm2) dan is hij echt wel warm en vaak ook nog redelijk waterdicht.
Maar je moet er idd dan geen van de H&M halen.

Gewoon een zwart jackje, dat past toch overal bij?

Ik heb zo’n lekkere simpele goedkope van de h&m
Stoffen jas, in het zwart, past vrijwel overal bij, maar bij zwarte broeken oogt het wel donker. Maar omdatie zo goedkoop was kan ik dr nog wel een andere jas bij kopen!

Een trenchcooaaaat(l) Ik ga voor dure en dus vaak draagbare over de lengte des jaren maar… H&M heeft alles voor jou in huis!

Ja, trenchcoat kan echt wel hoor :slightly_smiling_face: Vind ik zelf altijd wat fijner (en mooier) dan die dikke michelin-mannetjes-jassen :slightly_smiling_face: Daar kan je je niet goed in bewegen… vorig jaar de winter overleefd in een trenchcoat van vero moda, zelfs in dikke sneeuw had ik het niet echt koud (naja, ook in een dikke jas blijft t dan een beetje koud, maar niet dat ik zeg ‘ah mn jas is te dun’.)

Een getailleerde zwarte jas zou ik dan voor gaan, is wel een beetje standaard, maar past bij alles!