Winterjas aandoen of niet?

Heeey, zoals jullie waarschijnlijk al weten wordt het morgen 16 graden…
Kan je dan nog je winterjas aandoen of is dat heel dom?
Wat gaan jullie aandoen, jas, vest of blazer? ik moet morgen rond kwart voor 8 vertrekken… help aub hahah wat moet ik aandoen?! :thinking:

bij 18 graden zou je zonder jas kunnen lopen, maar ik zou denk ik een jasje aan doen.

Zo warm is dat nog niet, en met wind, regen, en bewolking voelt het koud aan. Gewoon winterjas aan doen dus.

Winterjas en doe er een blazer onder s,ochtends is het koud maar a,middags kunnen we allemaal hopelijk onze winterjas uitdoen en lekker in een blazer op de fiets !

Ik heb een dunnere jas, dus niet met zo’n mega voering erin. Om nu al in een blazertje naar buiten te gaan ziet er misschien ook weer een beetje raar uit, en het lijkt me nog wat fris als je op de fiets zit en het waait. Ook zal het in de ochtend nog wel redelijk koud zijn, dus ik zou wel iets van een dunne jas meenemen!

Boeiend, dan doe je hem toch open/uit als het te warm is

het is 's ochtends nog 5 graden hoor…

doe gewoon je winterjas aan, 's ochtends is het koud hoor! en 's middags je jas open.

Winterjas. Ik wil ook steeds al mn leren jasje aan, en ben toch steeds bij als ik mn winterjas weer aan heb!

Denk winterjas. Beter iets te warm dan iets te koud.

ik zou een winterjas aandoen, of gewoon een leren jasje.
het staat een beetje raar (vind ik) dat als het even wat warmer word, je direct een keidun jasje aan trekt ofiets.
niet lullig bedoeld natuurlijk!

Nee andersom, beter iets te koud dan iets te warm (:

Ik had vndaag mijn winterjas aangedaan, in de middag ging ik lekker zonder jas fietsen… Ik was heel blij dat ik toch mn winterjas aanhad in de ochtend, t was best koud! Bedankt voor de reacties dames! :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…ken_/list_messages/195777