Winterhanden

Ik heb heel erg last van Winterhanden. Vooral nu ik weer op de fiets na school ga. Handschoenen doe ik niet aan want ten eerste is het lelijk maar het is voor nu ook veel te warm. Ook zou ik graag willen weten welke creme ik het beste kan gebruiken want heb door die winterhanden ook hele droge handen. Ook zijn mijn handen bijna altijd koud en zien ze er niet mooi uit met al die plekken er op. Wie heeft tips of wie heeft er zelf last van? Xiezz

Ik heb ook altijd koude handen, ook vaak in de zomer.
Heb gewoonweg geen goede doorbloeding, want met sporten heb ik wel warme handen.

Ik gebruik creme van Kruidvatmerk, is goed en niet al te vettig.
Een collega van me gebruikte het van Vaseline, maar die is gewoon wat duurder.
Verder beginnen met smeren, 1 maal per dag na het handen wassen en langzaam afbouwen. En toch handschoenen aandoen die laatste weken.

ik heb er zelf ook heel erg last van, echt irritant is het, vooral in de winter. ik gebruik nu handcrème van rituals (groene en witmetgroene) en daar ook scrub bij, voor de doorbloeding… dat helpt wel beter vind ik, ook tegen het droge. voorderest heb ik er niet echt tips voor. het is trouwens wel beter om handschoenen te dragen, al zijn het maar dunne, anders wordt het alleen maar erger.

succes ermee!

Een vriendin van mij heeft ook last van winterhanden. Zij heeft een of andere creme gehaald bij de apotheek van VSM voor winterhanden (ik heb even op internet gekekeken en het heet “abroflor gel” van VSM) En zij zegt dat het wel goed helpt.
Hopelijk heb je er wat aan =)

Ik heb ook winterhanden! En ik heb spiroflor gel gekregen bij de dokter;p het helpt redelijk dusja…