winter nike roshe run?

Hey,

Ik wil graag nike roshe runs, maar omdat de ‘normale’ versie niet waterdicht is ben ik opzoek naar de winter variant. Ik kan alleen echt geen enkele site vinden waar die is. Dan staat er een linkje van Zalando, dan klik ik erop en dan is het gewoon de normale?
Weet iemand waar je ze kan bestellen? Ik wil graag zwarten, het liefst met zwarte zool.

Weet je zeker dat die wel bestaat?

Jaa het bestaat wel!

Ik wil niet heel vervelend zijn hoor, maar als ik google op Nike Roshe Run winter zie ik zo al 10 sites waar je ze kunt kopen.

Maar dat zijn allemaal buitenlandse / van die chinees achtige sites, en 9 van de 10 keer zijn die niet betrouwbaar :slightly_smiling_face:

Ik weet dat je ze bij de footlocker kan kopen, maar volgens mij zjin er alleen groene en bordeaux winter roshe runs :flushed:

Winter roshe runs zijn echt niet waterdicht hoor. Heb zelf de bordeaux.

Die winterversie is inderdaad niet waterdicht haha. Heb ze zelf ook. Ze zijn wel iets warmer, maar het stuk aan de voorkant zegmaar is niet waterdicht.

Ik heb de zwarte vorige winter gekocht, bij footlocker

Thanks voor het reageren allemaal! Hmm nu denk ik niet meer dat ik ze ga nemen als ze toch niet helemaal waterdicht zijn. Er kan een slotje op dit topic hoor!

Ik vind anders op de eerste pagina allemaal websites van winkels die ze gewoon in Nederland hebben.
Maargoed, je wil ze dus niet meer.