Winter efteling /cadeau vriendje GRAAG REACTIES!

Hallo lieve mensen!!!

Ik had een vraagje mijn vriend is komende maandag jarig en nu heb ik twee poortpassne van de efteling gekocht en efteling geld (jaja dat bestaat tegenwoordig ook al) en een uitrijkaartje voor te parkeren nu heb ik een vraag aan jullie !
Ik wil dit cadeautje op een orginele manier geven nu zat ik zelf al te denken om hem zogenaamd geld in een enveloppe te geven en zodra ie het open maakt ziet ie dat het efteling geld is en dan valt het kwartje natuurlijk al snel! hebben jullie nog andere leuke dingen om dit cadeau op een orginele en leuke manier te geven? Alvast ontzettend bedankt!
Veel liefs, Lieke

Poeh, ik heb echt geen idee. Is wel heel leuk om naartoe te gaan btw, ben er vorig jaar geweest met mijn vriend en dat is extra romantisch dan, hihi.
Woon je in de buurt van de efteling? Want dan zou je hem ook kunnen kidnappen op de dag zelf hahaha.
Je zou in plaats van een enveloppe ook een schatkistje kunnen kopen en daar het geld in doen. Schatkistje is namelijk ook best efteling achtig… Succes en veel plezier alvast!

Ah ik dacht dat ik dat kon krijgen daar gaat mijn droom :confounded:

je titel is misleidend

Jaaa! schatkistje dat is ook wel erg leuk om te doen inderdaad!
Maar je bent er dus al eens geweest wel leuk zeg! Ben erg benieuwd hoe het daar is kun je er wat meer over vertellen?
Ik woon niet in de buurt! totaaaaal niet zelfs

2 topics was dat nu echt nodig :confounded:

edit: NU AL 3 TOPICS STOP ER MEE :rage: