Winter drankje

Hee,
Er zit weer een koude winter aan te komen en ik vroeg me af wat jullie het liefst drinken met dit koude weer, misschien niks bijzonders? Ik geloof wel dat we bijna allemaal houden van een lekkere warme kop chocomel, of thee maar hebben jullie andere lekkere (warme) tips, of lekkere smaken thee? Dan hoor ik het graag! x Alvast bedankt

Ik ben een ongelooflijke fan van thee en dan wel het hele jaar door! Thee is ook in zo onwijs veel verschillende smaken te verkrijgen dat het nooit verveelt. Daarnaast vind ik het ook heerlijk om af en toe in de winter een lekkere warme chocolademelk met slagroom te drinken. :grinning:

Ik ben een theeleut, haha!
Maar verder…
Warme melk vind ik eigenlijk niet zo lekker, maar als je er een beetje honing doorheen doet of er witte chocolade in smelt smaakt het wel heel lekker.
Ook ben echt een fan van cup a soup! Of verse groentensoep, nog beter. :slightly_smiling_face:

Thee inderdaad, zeker de speciale wintersmaken (speculaas, wintergloed…)

Thee!

Koffie, warme chocolademelk, gluhwein, soep, …

Warme chocolademelk is heel lekker, maar ook wel heel vullend en dikmakend om vaak te drinken. Ik ga dus voor thee :slightly_smiling_face:

Thee, en dan caramalised pear van Pickwick. Ik vind die zó lekker en winters. Kaneel kan ook, en natuurlijk alle varianten van groene thee.

chocolademelk met marshmellows, dikke liefde :grinning: en vooral als het gemaakt is van witte gemengd met bruine chocolade… heaven! ook thee vind ik lekker en je hebt er veel keuze in, ook lekker met honing!

Gluhwein en (verse munt) thee! mmmm… ik heb in de koelkast munt takjes en ik ga nog ergens een munt plantje op de kop tikken!

Thee! Dat drink ik sowieso het hele jaar door, maar met de winter heb je van die lekkere ‘warme’ smaken als herfstglow, gecarameliseerde peer, rooibos caramel, enz

En lekkere dikke soep als je uit school komt is ook altijd fijn (:

Bah, chocolademelk. Haha
Ik drink verse citroenthee. MYGOD, dat is heeeerlijk!

Gewoon normale (earl grey ofzo) thee maken en dan een (half/dun) schijfje citroen erin, dan trekt de citroensmaak er een beetje in. Wat nog veel lekkerder is (maar wel iets ongezonder hihi): de thee met het schijfje citroen en dan de citroen erin uitdrukken en dan een zooitje suiker erin (zelfs als je normaal gesproken je thee zonder suiker drinkt, anders is het echt te zuur!). In een normaal theekopje gaan dan ongeveer 3/4 schepjes suiker. Ja, het is veel, maar het resultaat is goddelijk en echt mijn ultieme winterdrankje!

ps: je moet trouwens wel de schil eraf halen van de citroen, anders is het niet te zuipen! Dat witte ‘omderschilletje’ zegmaar mag wel (anders valt de citroen natuurlijk ook uit elkaar), maar die gele buitenkant moet er echt af!

Chocolademelk met variatie =’)
Ik drink iedere dag chocolademelk en het verveelt zo nooit. Gooi er allerlei smaakjes siroop door (niet tegelijk natuurlijk haha, maar varieer!)

En thee natuurlijk, heb hier 50 smaken en varieer hier dus ook in.
Of gluhwein =’)

Warme melk met het een of het ander erdoor.
Euh… oh en ik drink iedere dag ook mokka koffie, jumm!
En koffie met tig smaakjes maken.

Aangezien ik allergisch ben voor warme chocomelk, drink ik vaak soep (: Is ook nog eens gezonder.

-

thee

koffie met een smaakje erdoor

Gluhwein, Baileys en andere koffielikeur is nu extra lekker

Glühwein, thee en warme choco.

Ik krijg door dit topic echt zin in warme dranken. Ik drink het meest thee en soms koffie. Qua theesmaken vooral groene thee, mint & green tea van lipton is echt heerlijk! Ik vind mint alleen normaal te sterk maar die lust ik wel.

Warme chocolademelk met slagroom :slightly_smiling_face: