Winnen via facebook

Heeft er iemand hier wel eens iets gewonnen op fb? ben toch wel benieuwd :stuck_out_tongue:

Ik doe heel af en toe mee met van die deel / like en win acties, maar zover nooit gewonnen. Veel mensen zetten een heel levensverhaal / motivatie onder de winactie, is dat echt nodig?

Ik heb weleens wat gewonnen ja haha. Sommige bedrijven zullen je misschien neppen maar veel geven ook gewoon echt de prijzen weg.

Ik heb meerdere malen dingen gewonnen waaronder: Woonspulletjes, waardebonnen van een bloemist, 50 euro om te besteden in een webshop, schoenen, kleding (jurkje).

Bepaalde site’s zullen je wel voor de gek houden daarom altijd de reacties en Facebook nakijken die gewonnen hebben.

Ik heb regelmatig wat gewonnen: sushi partyschaal, lush spulletjes, jurkje, bierproeverij, etentje en een weekje all in naar Turkije!

Niet alle bedrijven geven prijzen weg, maar dat kan je zelf ook een beetje in de gaten houden.

Nope. Ik heb nooit geluk met zulke dingen :stuck_out_tongue:

Jup, bizar veel snoep van de Jamin haha. Kreeg een hele doos thuis :grinning: Moest gewoon delen en liken en that’s it.

Heb ooit met een hele groep meiden van GS hier een ander meisje van GS genomineerd voor concert kaartjes. Hebben we uiteindelijk ook gewonnen (:

Ik heb wel eens iets gewonnen ja haha :slightly_smiling_face:
Het ging om een stuk chocolade, maar alsnog leuk

Ik heb heel lang geleden eens een t-shirt van “sex and the city” gewonnen via FB. Ik keek helemaal niet naar de serie, maar vond het leuk om mij aan te melden.

Een boek, kettinkje, teenslippers, kaartjes voor een fair, en een barbeque twv 580 euro :’)

Ik doe altijd mee maar tot nu toe heb ik alleen deze palette gewonnen

Ja ooit eens een postkaarten setje omdat ik dat geliked had.(vond alleen de foto leuk die ze erbij hadden staan xD). Verder niks. Mijn zusje won laatst een paar schoenen.

Maar ik heb ook zo iemand die ook écht van alles liked en deelt op Facebook en ook nog serieus ook nog van alles wint! Van een stoeltje voor haar kindje tot een schutting en van een jurk tot 500 euro shoptegoed! :flushed:

Maar like en win een auto… nee daar geloof ik ook niet in, zijn idd van die promotie acties dat bedrijven gewoon bekendheid en aandacht willen hebben…

Doen jullie dat op je eigen facebook? Ik zou me er een beetje voor schamen ofzo als mensen zien dat ik zoveel winacties deel.

Als ik iets schijt irritant vind zijn het wel like & deel winacties op facebook. Daar wil ik dan toch echt boven staan, dus ik doe er niet aan mee.

Ik doe soms een mee maar win nooit iets :’)

Soms heb ik echt de neiging om mee te doen, maar dan denk ik weer, dit gaat lelijk staan op mijn profiel, dus nee.