winnen jullie wel eens wat?

Ik vroeg me af of jullie wel eens iets winnen
ik won nooit wat, tot een paar weken geleden.
toen won ik vans :grinning:

Nog nooit wat gewonnen :’)

ik heb best vaak geluk gehad toen ik wat jonger was deed ik vaak mee aan Girlz! wedstrijden en heb hier destijds een petshop vip mee gewonnen , kaartjes voor premiere , en half jaar gratis abbonement :slightly_smiling_face:

Niet echt vaak, maar dan moet ik ook zeggen dat ik nooit vaak mee doe met zulke dingen :’)

Volgens mij nog nooit :’)

Nou ja, ooit een tekenwedstrijd en een voorleeswedstrijd maar dat stelde niet echt wat voor. Daar kreeg ik een boek voor en een boekenbon.

Hier op Girlscene nog nooit. Vraag me uberhaupt af of hier iemand wel eens iets wint.
Verder wel veel hoor, doe met van alles mee.
Laatst nog Douglasbonnen bij de Postcodeloterij en 2 kaartjes voor Disneyland via Vriendin.nl

Nou een keertje schreef ik me voor alle wedstrijden in (het waren er echt 8 ofzo…) en schreef ik me ook in voor alle vragenrubrieken, en toen werd er een vraag van me beantwoord :’) Ach ja, toen was ik ook al gelukkig

^Maar dat was niet Girlscene, een magazine, weet even niet meer welke

hier nog nooit voor girlscene maar ik dacht aan een teken wedstrijd of iets anders alleen dat weet ik niet meer zo goed wat ik er voor kreeg

Ik heb ooit een waardebon van 25 euro gewonnen door een enquête in te vullen en bij een tijdschrift een paar schoenen.

2 jaar geleden had ik zo’n CJP-pas van school gekregen, en deed wel is mee met de prijsvragen. Toen heb ik een spel voor de x-box gewonnen :slightly_smiling_face:.

Ik won vroeger best vaak iets bij de Hitkrant xD Cd’s enzo.

Ik heb heel lang geleden een keer moonboots gewonnen bij de TINA.
deze:

http://lindseyandtrevor.files.wordpress.com/2011/01/moon-shoes.jpg
Wat een rotdingen, heb er waarschijnlijk 3 keer mee gespeeld :stuck_out_tongue:

En een hightea kookboekje bij girlscene. Helaas waren ze dat vergeten en toen ik er achteraan mailde heb ik naar een half jaar een italiaans kookboekje gekregen.

hoe plaats je fotos in een topic ? HELP

5 euro met zo’n kras kerst ding :’)

Een sleutelhanger, jaren geleden. En een keer een CD bij cultuurkaart. Maar dat is het ook. Nog nooit iets bij girlscene.

Wel eens de dvd Inception en de dvd Planet Earth.
Een paar jaar geleden ook een keer een soort dag naar Naturalis ofzo. Toen mocht je een vriendin meenemen en ging je daar in het museum leuke dingen doen. Op het laats nog Night at he museum kijken. Dat was wel heel leuk :grinning: (was wel voor kinderen :p)
Maar vroeger hebben mijn broers geloof ik wel eens een camera gewonnen.

eehm met een tekenwedstrijden heb ik vroeger heel veel gewonnen :'D
wat ik er nog van weet is dat ik een t-shirt, opblaaskrokodil en een dvd box van ridder floris.

haha leuk topic!

Ik heb wel eens een tandenbleekbehandeling gewonnen. En vorig jaar ook een leuke prijs bij de vriendenloterij :slightly_smiling_face:

binnekort komt er ook een site www.winauto.nl of iets dergelijks. misschien winnen we wel een auto :grin: haha