Winkelwagenmuntjes

Mijn neefje spaart winkelwagenmuntjes, nu wil ik voor zijn verjaardag een paar muntjes geven, maar hoe kom ik hieraan?

Haha wat een grappige verzameling! Maar geen idee waar je zoiets kunt vinden eigenlijk, wie weet is er nog iemand die dit spaar/spaarde en staat er wat op marktplaats? Hoewel die kans klein is, maar je kan het altijd proberen :’)

Bij de Albert Heijn kan je ze dacht ik gewoon gratis krijgen? Als wij er eentje zijn vergeten, vragen we bij de balie gewoon om een nieuwe en die krijg je zo mee. Maar geen idee of onze AH dat alleen doet of dat het bij alle zo is ;p

Ik denk dat je zoiets wel gewoon bij de klantenservice kunt krijgen als je erbij vertelt dat je ze graag voor je neefje wil hebben. Dan krijg je er vast wel een paar mee.

Je kunt misschien ook een oproepje plaatsen op Facebook? Ik zag iemand dat eens doen met keycords en dat ging als een tierelier.

Bij de jumbo kan je het ook vragen en krijg je ze zo mee!

Mijn opa is ook een verzamelaar (niet winkelwagenmuntjes maar reclamepennen), maar echt, mensen verzamelen de meest rare dingen als ik het zo altijd hoor: pennen, muntjes, boekenleggers, doodskaartjes (Like, why??)… Zelfs visitekaartjes zijn volgens hem tegenwoordig geliefd bij verzamelaars… :flushed:

Misschien een oproep op Facebook in een vraag en aanbod groep?

kun je in iedere supermarkt gewoon vragen bij de servicebalie, krijg je zo mee!

Bij de Albert Heijn kreeg ik er inderdaad een paar mee. Bij de jumbo moest ik ervoor betalen.

Bij de gamma hadden ze er ook. Dat van Facebook is ook een goed idee.

De kinderen van nu verzamelen niet zo snel meer, dus ik vind het leuk om mee te helpen met zijn verzameling. :wink:

Marktplaats! Ik heb als kind ook muntjes gespaard en heb ze onlangs verkocht op marktplaats, ze waren zo weg en er staan er genoeg op!