winkeltjes Utrecht?

Ik ga in de herfstvakantie naar Utrecht, maar weten jullie misschien leuke winkeltjes die daar zitten? ( Het liefst dicht bij Hoog Catharijne )
Dankjulliewel alvast!

Op Girlscene staat er een artikeltje over hotspots in Utrecht. Misschien staat daar iets?

oh oke, dankje!

in hoog catherijne zijn al super veel leuke winkels, echt vanalles wat. En als je uit hoog catherijne gaat kom je op de steenweg en daar zijn ook veel winkels, achter de steenweg ligt nog de Oudegracht daar vind je vooral grote winkels zoals: Zara, H&M, woMen @ work, hema, only, vero moda, forecast… . Het is in ieder geval allemaal niet heel moeilijk te vinden.

okeee , dankjewel

Ik zou ook zeker even langs de “gracht” lopen. Veel leuke kleine winkeltjes c:

America today !!
Dat zit op de voorstraat dat is een klein stukje lopen.
Verder shop ik meestal op de oudegracht en daar omheen! :stuck_out_tongue:

is er ook een bershka in utrecht? want ik ga dr mrg naar toe maar ik heb al gezocht voor een new look, river island en een bershka maar op internet kan ik niks vinden. Ga me alsjeblieft niet vertellen dat daar behalve de h&m niks normaals zit, want de h&m heb ik in mn eigen woonplaats ook -.-

utrecht heeft geen bershka new look en river island
wel een zara

je hebt pracht op de oude gracht wat een heel leuk sieraden winkeltje is & wat voor soort winkeltjes zoek je?

Image als ze daar uitverkoop hebben. Hoop gave merken verkopen ze daar. Achter de oude gracht zitten een hoop kleine winkeltjes die niet zo standaard zijn :slightly_smiling_face:

Bershka, new look en river island zijn voor de meesten juist NIET normaal hoor :wink: Utrecht is hartstikke leuk, ook zonder die winkels.