meiden (L)!
weten jullie misschien winkels (behalve primark + newlook) nog winkels in de Binnenplein en Alexandrium, en bijvoorbeeld waar je vans kan halen? (ook kindermaten xd) maybe iemand tips? xxxxxxxeline
Alex. weet ik niet echt, zitten sowieso alleenmaar standaard winkels, niet echt iets ‘wows’, en new look zit niet in alex?
Ik weet niet wat je stijl is, maar voor de goedkopere mainstream winkels ga je natuurlijk naar Primark (zit in Alexandrium). In Alexandrium heb je ook New Yorker.
New Look, River Island, Zara, H&M zitten allemaal naast elkaar in het centrum (bij metrostation Beurs. Vans kan je halen bij sneakershops in het centrum, als je rondloopt zie je ze vast wel. Anders kan je even zoeken naar Funkie House, LEFT of Sevenply ofzo, daar hebben ze vast wel vans.
Ik zou gewoon eerst naar het centrum gaan, of alexandrium als je heel graag naar primark wilt. Dan kan je de vintage/underground winkeltjes afstruinen, bij Meent/Nieuwe Binnenweg/Blaak
The Funkyhouse. Dat zit naast de goot tegenover de Britain. Daar verkopen ze echt leuke dingen, Zoals cheap monday 8D