winkels Zwolle

Heey,
ten eerste: het spijt me zeer als er al een topic over is die ik dan over het hoofd heb gezien.
ten tweede mijn vraag:
Welke winkels moet ik echt ingaan als ik ga shoppen in Zwolle? (Dan heb ik het natuurlijk niet over de H&M e.d, maar meer winkels die je niet overal hebt.)

Hee!

Je moet echt naar de ZAZA en de LOU gaan, bij de LOU is nu alles voor 15-20 euro! :slightly_smiling_face:

Ja! De LOU is echt een GEWELDIGE winkel! De balezza(volgens mij schrijf je het zo) is ook super leuk, De poco loco is een leuke schoenenwinkel… geen idee of je die overal hebt. Verder weet ik het zo niet zo snel… als me iets binnen schiet zal ik het wel even zeggen :’)

Belleza, Crush, Nice price, fami schoenen en Xtrastar zij hele leuke winkels. :wink:

De LOU is wel oke… maar het is wel markt kleding, Daar doe je niet lang mee.
Je moet de ELLE winkel in gaan… dat is de winkel van het ELLE tijdschrift.
Je hebt daar merken die ze als enige verkopen in heel nederland maar ook Vila :slightly_smiling_face:

Waar zit Lou? is dat tegenover de mango?

Nee, de Lou zit naast de Kruidvat (niet die in de Diezerstraat). Als je de V&D uitloopt (de uitgang bij de la Place) en links gaat zie je hem zo!

Ik vind de OPEN32 ook erg leuk, zijn wel de wat duurdere merken, maar nog wel betaalbaar. Die zit gewoon in de Diezerstraat, vlakbij de H&M. Bij de Paris 2 Day hebben ze soms wel leuke dingen, of bij de LakeSide, die zitten achterin de Diezerstraat, bij de Livera en Salute, Bakker Bart etc (:

Aaaah daar, volgende keer maar even kijken!

LakeSide is leuk, en Belleza inderdaad. En de Claire’s.
Als je een wat ruimer budget hebt, de Deli©ious of zo.
En voor sneakers, de schoenenwinkel tegen over de Vero Moda/H&M daar op de hoek.

Heel erg bedankt iedereen! :grinning: