Ach, ik vind dat zoeken naar artikelen niet per se een teken van goede service hoor. Ik werk zelf in Zara en ik weet van een groot deel van de artikelen de voorraad uit mijn hoofd. Als een klant dan vraagt of ik dat ene artikel nog achter heb staan kan ik soms wel met zekerheid zeggen dat ik het niet heb.
Ik vind slechte service meer onflexibeliteit. Maar gezien dit niet het topic voor is ga ik daar niet over zeuren. Ik vind winkels van de Zara ketens (Zara, Berschka, Pull & Bear) wel een goede service hebben. Ze zijn erg flexibel in retourneren en dat kan dan ook overal. Enige nadeel is, net zoals bij zoveel grotere ketenen, dat ze vast zitten aan de regels van het bedrijf. Ze kunnen gewoon geen korting geven op artikelen die bijv kapot zijn omdat het bedrijfsregelement dat onmogelijk maakt. Maar ze doen wel moeite om voor een alternatief te zorgen. Hetzelfde voor het zoeken naar kleding in een andere winkel. Ze kunnen het wel voor je nakijken, maar je zult het als klant zelf moeten halen.