Winkels met een goede service

Omdat er ook een topic is over winkels met een slechte service :slightly_smiling_face:

Ik vind de service bij H&M en Etos vaak fijn. De mensen zijn aardig en weten veel van producten af. Ik heb al vaak meegemaakt dat ze bij H&M echt moeite deden om iets voor je op te zoeken als je het vroeg, terwijl de meeste winkels zeggen: “Als het er niet hangt, is het er niet” of “Ik weet het niet”

Klopt, ik ben vaak wel tevreden over de h&m! (:

Eigenlijk toch wel bij de coolcat, ik dacht altijd dat dat zo’n ordinaire winkel was alleen in de winter heb ik daar me winterjas vandaan gehaald en die vrouw die mij hielp was heel aardig. En ze maakte er ook helemaal geen probleem van dat ik eigenlijk alle jassen niet leuk vond behalve die ze niet meer hadden. Toen heeft ze zelfs nog naar de coolcat in rotterdam gebelt of ze die jas daar nog in mijn maat hadden

In The Sting hebben ze héél goede service. De medewerkers die daar de kleren opruimen zeggen echt àltijd goedendag. Ze helpen je er ook altijd zonder dat je je verplicht moet voelen om er iets te kopen. Maar het hangt altijd wel af van persoon tot persoon.

Ik kom altijd graag bij de DA. :slightly_smiling_face: Bij ons zijn ze daar echt heel aardig !

Oh en idd The Sting !!

Ach, ik vind dat zoeken naar artikelen niet per se een teken van goede service hoor. Ik werk zelf in Zara en ik weet van een groot deel van de artikelen de voorraad uit mijn hoofd. Als een klant dan vraagt of ik dat ene artikel nog achter heb staan kan ik soms wel met zekerheid zeggen dat ik het niet heb.

Ik vind slechte service meer onflexibeliteit. Maar gezien dit niet het topic voor is ga ik daar niet over zeuren. Ik vind winkels van de Zara ketens (Zara, Berschka, Pull & Bear) wel een goede service hebben. Ze zijn erg flexibel in retourneren en dat kan dan ook overal. Enige nadeel is, net zoals bij zoveel grotere ketenen, dat ze vast zitten aan de regels van het bedrijf. Ze kunnen gewoon geen korting geven op artikelen die bijv kapot zijn omdat het bedrijfsregelement dat onmogelijk maakt. Maar ze doen wel moeite om voor een alternatief te zorgen. Hetzelfde voor het zoeken naar kleding in een andere winkel. Ze kunnen het wel voor je nakijken, maar je zult het als klant zelf moeten halen.

Ja vind ik ook inderdaad over H&M en etos. Ook vind ik ze bij maison scotch/scotch and soda erg behulpzaam. En bij de Bershka werd ik laatst heel aardig geholpen maar ook een keer totaal niet aardig dus weet niet precies wat ik daarvan vind

Bij de Jeans Centre en de Poco Loco, hele aardige en behulpzame mensen.

Van Tilburg. Ze helpen je daar echt supergoed, en je kan kleding ook weg laten hangen en ze vermaken de kleding gratis.

Inderdaad. Ze helpen je altijd als je een vraag hebt. Als je iets wil testen mag dat altijd en vaak zijn ze ook in voor een gezellig praatje (:

TBS en LUSH idd.

De miss outlet in Hoogvliet, ze helpen je met alles en zijn altijd geduldig. Zelfs als het er ontzettend druk is

Echt een hele goede service. Ik boek echt een vakantie met plezier daar. :slight_smile:

De Hema heeft ook altijd goede service vind ik :slightly_smiling_face:

De Steps. Ik ben in 3 filialen geweest en bij alledrie werd ik heel goed geholpen, kreeg ik tips om te combineren en wat stond bij mijn figuur. Super!

Het ligt er denk ik gewoon aan waar je naar een winkel gaat en niet persé welke winkel het is.

Ik heb in de H&M in Den Haag bijna altijd wel chagerijnige mensen, maar in Delft vind ik dat weer heel erg meevallen. Heel cliché misschien, maar vaak ligt het ook aan het weer of iemand in een goede bui is of niet. Ik was ook niet altijd even vrolijk als het buiten 25 graden was en ik moest de hele dag binnen staan in de winkel.

H&M Brugge: daar hebben ze eens op een drukke dag speciaal voor mijn oma een bloesje gaan zoeken in het magazijn (het was het laatste) + haar tips gegeven over hoe je het het best kan dragen. En ze waren heel vriendelijk. Het was een bloesje voor mij trouwens, mijn oma komt anders nooit in de H&M. Ik kan me wel voorstellen dat ze op zo’n drukke dag niet veel zin zouden hebben om te zoeken…

In de Brooklynn, Lush en the Body Shop zijn ze ook altijd heel vriendelijk en dat is in zowat elk filiaal zo.

En niet echt een winkel, maar een restaurant: de Greenway in Gent. Daar zijn ze altijd vriendelijk!

H&M & Forever 21. In de Forever 21 zijn ze echt heel vriendelijk.

Ja, in de Forever21 zijn ze altijd erg vriendelijk (: Ik ben er nu al een paar keer geweest, ze zeggen altijd vriendelijk gedag, en ze geven je info over kleren (: