Winkels in Stockholm

Ik ga deze zomer naar Zweden en natuurlijk ook naar Stockholm.
Weten jullie nog kleding winkels waar ik naartoe moet gaan?
En dan bedoel ik niet H&M, Vila enz.

okee toevallig, ik zat laatst te denken van laat ik eens kijken of iemand misschien een topic heeft geopend over winkelen in stockholm, en nu kom ik het zomaar tegen. ik ga ook naar stockholm :grinning:

maar waar je zeker heen moet is Gina Tricot, Urban Outfitters en allemaal van die scandinavische merken. maar er is ook zo’n bekende winkelstraat met allerlei vintage winkels enzo.

Gina Tricot is inderdaad een hele leuke winkel, Indiska is ook een aanrader (op drottninggatan zit een heule grote) en Monki is ook <3

Monki (:

Stockholm is tof! :grinning:

Ik heb dus even gezocht op het internet en in de straat Götgatan hebben ze heel veel kledingwinkels.
Dus nu hebben we:

• Monki
  • Gina Tricot
  • Urban Outfitters
    En ik heb ook nog wat winkels gevonden. BikBok en Weekday.

BikBok is ook heel leuk, maar dat moet wel je stijl zijn natuurlijk. Götgatan ben ik nooit geweest, Drottninggatan daar zit bvb ook topshop enzo, dus ik ging daar altijd winkelen

Ik wist niet dat ze Topshop in Zweden hadden. Chill!
Bedankt voor de tip! Dan ga ik naar Drottninggatan want daar hebben ze ook gewoon monki, bikbok, weekday enz. Alleen helaas geen Gina Tricot.

Oh, maar die zit heel dichtbij :slightly_smiling_face: Ik zal even een kaartje zoeken! Naast die Gina Tricot zit als het goed is ook een Monki :slightly_smiling_face:

http://img294.imageshack.us/img294/4748/topshop.png

Ohja Gina Tricot os echt heel leuk :3
Bik Bok is ook wel leuk.

Okee, dankje!
Ik ga even op maps kijken hoeland het lopen is. XD

Oooh, maar 2 minuten lopen! Gelukkig.

Als je naar stockholm gaat moet je zeker even kijken bij Tjallamalla. Ze verkopen hier een hoop leuke en aparte dingen:)

Ehh, waarom kick je een oud topic.

jaa, dat wou ik ook zeggen gabrina tricot!!
moet je zeker heen gaan,
en nog eentje maar ik weet de naam niet meer,
als ik t weet zal ik t posten!