welke winkels in de mediacite in luik zijn leuk? (behalve de primark en new look dan) ik weet namelijk niet zeker of het de moeite waard is om te gaan
Je hebt er echt nog heeel veel winkels, de standaard zoals de H&M en de Vero Moda zijn er ook te vinden.
Het is echt wel de moeite waard om te gaan!
Als ik er naartoe ga, ben ik meestal al m’n tijd al kwijt aan de Primark en de New Look maargoed :’)
Je noemt al twee winkels waardoor het volgens mij al de moeite is om te gaan.
hahah ik denk dat dat bij mij ook gaat gebeuren
maar ik had een vriendin en die zei dat ze de primark
afschuwelijk vond
De Primark is vanuit een bepaald opzicht ook afschuwelijk. Veeeeel te druk, lange rijen, je kunt je kont niet keren, je krijgt het vreselijk benauwd. Maar ze hebben geweldig leuke dingen en het is supergoedkoop, haha.
ik ga morgen nog eens maar ik ga meestal enkel voor de primark… (ja, ik loop daar 3 uur aan een stuk rond
)
voor de rest vind ik het mediacité niet erg boeiend. De New Look lijk al gauw duur als je net van de primark komt, en ik heb hier op 5min stappen ook een new look dus is het niet de moeite om daarvoor naar Luik te gaan…
Je kan best de bus nemen naar het winkelcentrum, daar zijn wel enkele leuke kleine onbekende winkeltjes waar je soms leuke dingetjes kan vinden…
In het centrum ben ik de vorige keer geweest
maar dat vond ik niet zo leuk
Bij de primark in luik is dat echt niet zo! Tenminste de keren dat ik daar was was het best rustig, alles hing/ stond netjes en de kassarij was maximaal 10 min ofzo ?
Wow, echt? Weet je zeker dat dat de Primark was? Haha. Jammer dat ik zo ver van Luik af woon. Antwerpen is nog wel dichtbij, maar daar hoor ik ook alleen maar verhalen over drukte enzo over.
Elke keer dat ik naar de Primark in Luik ben geweest, was het ook echt rustig
Ja het was echt de primark, haha.
Ik ben blij dat ik er redelijk dichtbij woon (woon in zuid limburg) zodat ik niet naar die te drukke rotterdam hoef
ik snap echt niet wat er zo leuk is aan de primark. Ik vind het maar goedkope troep… en wtf al die mensen daar doen ik snap er niks van ik kan daar echt nooit wat vinden…
ik vond ut echt super leuk. Ik stond ook niet langer als 10 min in de rij en bij de pashokjes ook niet.
ik heb een jurkje, sieraden, vest. topje schoenen en een vest=D
Er ligt verder nog een h&m,
en ik zou ook eens naar wat onbekende winkels gaan
want er liggen een paar winkels (waar ik de naam niet van weet)
die ook echt leuk zijn.
Gewoon etalages kijken…
en zoals al gezegd; primark & new look zijn toch zeker wel al de moeite waard?
Up!
Want ik ga morgen
Op de website van de Mediacité kan je gewoon een plan bekijken waar alle winkels op aangeduid staan…
http://www.mediacite.be/fr/plan
Ik vind de volgende wel de moeite:
KLEDING
Primark
New Look
H&M
Vero Moda
SCHOENEN
Mano
ACCESSOIRES
Veritas
Twice as Nice
Maar ik zou gewoon van de gelegenheid gebruik maken om een aantal winkels te bezoeken die je bij jou thuis niet hebt. De H&M in Luik ofzo bezoeken vind ik altijd een beetje zonde :’)