winkels in china

heey,

ik ga over een paar dagen naar china, en daar moet natuurlijk geshopt worden! Weten mensjes hier wat goede kleding/schoenen winkels e.d. ? Of wat ik juist moet vermijden?

Jaloezie stijgt… :’)
Maar geen idee dus upje!

nouja het is een studiereis van school en alleen voor de mensen die chinees volgen dus het is niet zomaar en ik moest het grooste gedeelte zelf betalen dus daar heb ik nog een halfjaar voor vakkengevuld. maar de rest van mijn klas krijgt het wel allemaal van hun ouders xD vind het spannend 1e keer dat ik verder dan frankrijk kom xD haha

nice!
Ik heb geen idee, upje dus!

Maar wat voor opleiding doe jij dan? als ik mag vragen>

hee zit jij bij mij op school?
dalton?
want ik weet namelijk dat er een babs bij ons op school zit en dat iedereen volgende week naar china gaat haha ;p

@sunburst ja in barendrecht xD
@dearvienna en ik doe gymnasium

oeeeh leuk
ik zou ook echt graag een keer naar china gaan
ben er nog nooit geweest, dus heb ook geen idee!
upjee dus.

http://www.chinatouristmaps.com/top-10s/shopping-malls.html

Ik heb een site gevonden misschien heb je hier iets aan :slightly_smiling_face:?

Ik ben jaloers!
Maar geen idee, upje.

Wat ik wel zou doen, is een plaatselijke markt. Ik denk dat je daar wel toffe spulletjes zal vinden.

^ Ja, iemand die ik vaag ken is onlangs geweest, en de marktjes zijn erg goedkoop!

ik ben daar een paarjaar geleden ook geweest, ik ga dit jaar weer :d
in shanghai zijn mooie winkels :grinning:

ik ga 5 en een half week naar china in de zomervakantie :relieved:
ik ken alleen geen namen van winkels x’D
veel plezier alvast!

Jaloers!

Oh waar ik ook nog aan dacht: de echte merken (zoals Tommy Hilfiger e.d.) zijn daar ook redelijk goedkoop. Je kan het fake kopen (is het goedkoopst), maar voor een paar euro meer heb je de echte. Iemand die ik ken is stewardess en zij gaat altijd haar Tommy Hilfiger kleren daar kopen, omdat het daar zo goedkoop is. Dus als je van merken houdt, zou ik daar zeker voor kijken. (:
De kwaliteit is net hetzelfde als bij ons.

oke haha dan weet ik dat. ik hoorde je naam een keer in een daltonuur bij hense ;p
dan ga je zeker samen met simone en kelly enzo? veel plezier iig! (ik ga pas op 10 mei naar rome :frowning_face: )

@mailme thanks.
@ sunburst, wie ben jij dan?xD en ja ik ga met simone en kelly

Toen ik daar was heb ik meestal gewoon de markten afgelopen vonk veel leuker
je moet wel opletten bij de maten
want toen ik daar was was mijn normale maat daar in china 2 maten groter-,-’
en dat was bij iedereen uit de groep

Oké, hier heb je vast niks meer aan…
Zoals boven al gezegt: Kijk bij de officiële merken/brands.

En uhm… Je kan ook naar een winkeltje gaan dat “Belide” heet ofso iets… Verder kan ik je niet echt wat adviseren… :stuck_out_tongue:

Ga naar de Mcdonalds/KFC/Burger King!