Winkelen voor mijn verjaardag met mijn vriend.

Ik ga zaterdag winkelen met mijn vriend, voor mij verjaardag.
Alleen ik heb dus zeg maar geen idee wat ik moet halen.
En hij wil perse dat ik wat uit kies.
Dus mijn probleem is ; WAT MOET IK HALEN.?!

XxxJeanine :smiling_face_with_three_hearts:

Ik weet niet wat het budget is, maar is er iets dat je al lang graag wilt hebben?
Of misschien langs een juwelier voor leuke oorbellen/ring ofzo?

Dat is kut haha.
Uhm …
Wat is het budget? Of wutt hoe moet jij dat weten :’)
Uhm …
Een armband ofso? aha

Wat dacht je van iets DAT JIJ LEUK VIND.

ik zou iedergeval niet te duur iets uitzoeken oorbellen shirtje vestje(goedkoop) kan die zelf altijd nog zeggen mag ook wel duurder

Kijk in je kast wat je nodig hebt, vraag dan naar het bedrag dat hij uit kan geven en ga dan shoppen.

Ik zou denk ik iets speciaals uitzoeken, een mooi sieraad ofzo. Want kleding is ook wel leuk natuurlijk, maar dat gaat sneller kapot, of vind je na een tijdje niet meer mooi. Als je een mooi, tijdloos sieraad uitkiest, kun je dat langere tijd dragen, en dat is wel leuk bij zo’n cadeau vind ik (:

Dankjullie wel, het budget was trouwens 80 euro.

Je hebt gelijk, dankje (:

Iets leuks, wat jou kan herinneren aan jullie samen!

Oh ik ben iemand die dat zo awkward zou vinden, heb veel liever dat hij dan wat zou uitkiezen xD

Maar ik zou denk ik voor een sieraad gaan

LAstig… je kunt ook naar de bodyshop gaan en een lekkere bodylotion uitkiezen… en dan zeg je erbij dat hij je moet insmeren :sunglasses:

Een sieraad is idd leuk, zoals een leuk kettinkje, en anders iets voor jullie samen, fotolijstje met jullie foto’s of iets anders voor leuke herinneringen, :slightly_smiling_face:
ik weet niet hoe oud je bent?

80 euro… daar zou ik een mooi sieraad voor uitzoeken! Zulke dingen vind ik mooi om te krijgen van iemand waar je veel van houdt, of dat nou familie is of je vriend. Het heeft een emotionele waarde. :slightly_smiling_face:

Om even in te haken op de sieraden: Ik weet niet of je er van houdt maar bij veel juweliers heb je het merk Zinzi. Dat is redelijk betaalbaar (vrijwel altijd onder de 100 euro) en een merk wat veel meisjes van ‘onze leeftijd’ (geen idee hoe oud je bent maar je zit op GS dus zal wel iets van 14-21 zijn) wel aanspreekt.

Of anders iets van Swarovski. Al moet je als je daar iets van koopt wel redelijk voorzichtig zijn, aangezien de stenen van glas zijn en die redelijk snel kapot gaan.