Winkelen: Utrecht vs Zwolle

Vrijdag ga ik samen met mijn zusjes en moeder winkelen, en we willen een keer naar een andere stad dan de standaard stad waar we altijd heen gaan. Nu twijfelen we tussen Utrecht en Zwolle. Utrecht is wel wat verder rijden. Is er iemand die al eens in allebei die steden heeft gewinkeld, of in 1 van de 2? Welke stad is leuker en welke winkels zijn er allemaal? Zelf lijkt Utrecht me iets leuker, ik weet niet precies waarom, omdat het groter is denk ik. Maar omdat het wel verder rijden is moeten er ook wel echt leukere winkels zijn, anders is het een beetje zonde om daar helemaal heen te rijden (: dus, iemand die me kan helpen? Bedankt alvast!

xxxx

zwolle is best leuk, maar utrecht veel leuker!
zwolle zijn namelijk gewoon de standaardwinkels, en niet eens alle… utrecht is groter, meer keuze, ook wat andere dingen dan gewoon de h&m en een hele leuk stad om te zijn en te zien, best sfeervol

utrecht!!! zwolle vind ik nogal saai haha

Zwolle !
In Zwolle heb je niet alleen van die standaard winkels, maar ook heel veel van die winkeltjes die gerund worden door mensen uit ik gok India ofzo. Gewoon de zijstraatjes langs gaan, Belezza, Nice Price, Orro en Crush ingaan, dat zijn die winkeltjes, net even wat anders, goedkoop en de kwaliteit is echt super, verder heb je er gewoon de standaard winkels zoals H&M enzo.

In Zwolle ben ik nooit geweest, maar Utrecht is wel heel divers als het om winkels gaat. Zowel grote winkels als de wat kleinere heb je daar. Verder heeft Utrecht ook wel een gezellige sfeer en je kunt er leuk op een terrasje zitten langs de gracht.

Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk wat je precies zoekt.

Utrecht is groter, maar zwolle heeft meer aparte winkeltjes. Het ligt er een beetje aan naar watvoor kleding jij opzoek bent. Kijk ik ga graag naar zwolle omdat je daar de sparky store hebt! Mooie sneakertjes :slightly_smiling_face:

Nou ja ik denk dat het meer de grote winkelstraat gaat worden, we moeten er ook nog eerst heen rijden dus we zullen er niet heel vroeg zijn, en omdat we met z’n vieren zijn, zijn we ook wel eventjes in elke winkel. We hebben dus niet echt tijd om helemaal de zijstraatjes in te gaan op zoek naar leuke kleine winkeltjes. Zijn er nog bepaalde grote winkel(keten)s die alleen in Utrecht of alleen in Zwolle zitten? Dus geen H&M ofzo, die zit overal.

Ik zou naar Utrecht gaan, persoonlijk vind ik Zwolle erg saai.

Ik zou ook naar Utrecht gaan, veel groter.
En dat betekend dat er ook meer winkels zijn.

Utrecht! Ik ga alleen al liever naar Utrecht omdat ze daar een MAC counter hebben en om de Vans store.

Utrecht!
Is echt veel leuker dan Zwolle!

In Utrecht heb je de Zara en in de V&D is alles erg uitgebreid qua kledingmerken (geloof zelfs een deel New Look). Ik zou voor Utrecht gaan :slightly_smiling_face:

Ik woon zelf in Zwolle dus dan gaat mijn voorkeur naar Utrecht. maar het hangt er vanaf waar jij naar opzoek bent. We hebben hier geen Zara bijvoorbeeld. Maar wel de belezza, crush, orro, de LOU is ook geweldig! De lou heeft leuke aparte kleding die je niet snel vind in andere winkels…

En verder hebben we hier natuurlijk wel de H&M Vero moda Only Sting Pieces WE Elle Mango etcetc

De Londen in Zwolle is toch weg? =(

Utrecht, Zwolle is niks aan.

utrechttttt :slightly_smiling_face:

Ben alleen in utrecht geweest.
Maar waar zit het centrum in utrecht? Ik kwam niet verder dan hoog catharijne

Neee, ik ben er vrijdag langsgelopen, ze hebben het vernieuwd zegmaar :grinning:

Als je Hoog Catharijne uitloopt, loop je zo het centrum in…

Ik ging toen de kant op richting de dom ? dacht ik … is dat de verkeefde kant?