Winkelen Rome

Ik ga over 2 weken naar rome ennuu dood shoppen natuurlijk haha. Nog plekken waar ik echt naar toe moet? Goedkope winkeltjes? :slightly_smiling_face:

op zondag is er zwarte markt op een of ander plein in de buurt van een brug :stuck_out_tongue: (lekker duidelijk) maar daar hebben ze echt vanalles! sieraden voor bijna niks, kleding voor bijna niks schoenen etc. echt heel leuk!

ik ga in de meivakantie, dus upje

Ik ga het even vragen als ik er aan denk.
Een vriendin is er een weekje geweest, dus ik kan aan haar vragen hoe het was. (:

Oke misschien geen geweldige toevoeging. Maar ik vind de ‘vrouwelijke stijl’ daar nogal ordinair. Dus ik vond het shoppen echt niet zo geweldig.

Maar daar moet ik ook bij zeggen dat er dan geen grote modeketens zaten waar ik in de buurt winkelde.

Ik vond het shoppen in Rome ook niet zo geweldig, maar dat komt omdat ik er meer voor de cultuur was.

De grootste winkelstraat in Rome is Via del Corso, maar die ken je vast al. Verder vond ik dat je een paar straten achter/naast de Spaanse trappen een leuk schoenwinkeltje had en een grappig vintagewinkeltje, maar weet niet meer hoe het heet. Maar eigenlijk kom je overal in Rome wel winkels tegen (: Maar toch vond ik het niet echt een shopstad…

Sowieso moet je, als je in Italië bent, ook eens naar de Kiko vind ik. (:

Ik ga voor 't eerst naar Rome en wil echt koopjes inslaan! Zo geweldig is 't dus niet merk ik… maar dankjewel! Ik hoorde wel dat er een outlet was met zara ed, dat klinkt wel heerlijk in de oren, maar zal vast tegenvallen.

Oh, dat ben ik vergeten te zeggen: de Zara daar was HUGE. Echt niet normaal, het was iets van 5 verdiepingen of zo? Je kon er een hele dag inlopen (bij wijze van spreken). En hij was ook heel netjes opgeruimd, echt een fijne winkel.

En Guess is ietsje goedkoper denk ik.

De Zara is er echt geweldig, prachtig! Zit in het midden van de via del corso, de hoofdstraat. Er zit nog een kleine Zara, en nog wat h&m’s maar die zijn bijna gelijk aan die in Nederland. Kiko moet je wel echt even kijken, is een make-upconcern met goedkope én goede make-up, ze hebben álle kleuren die je maar kan verzinnen en echt goedkoop! Zit ook op de via del corso.

Kiko was inderdaad wel leuk, voor de rest ben ik gewoon overal en nergens geweest… en heb ik superleuke dingen kunnen kopen voor weinig. Prachtige pumps en een heel mooie (nette) jurk.
Je komt overal wel winkels tegen die ik erg de moeite waard vond, maar ik heb dan ook een heel vrouwelijke stijl en geen sportieve o.i.d., dus dan slaag je daar sowieso heel goed.

Ja dat is de grootste zara van de wereld :slightly_smiling_face: heb ik gelezen
Toch vond ik die tegenvallen, alle rekken stonden ver uit elkaar (dat is wel fijn) maar ik vond niet dat ze super veel kleding hadden.
De hele via del corso viel tegen trouwens