Winkelen op Schiphol

Hii, ik ga binnenkort op vakantie en ik weet toevallig dat er een victoria secret op Schiphol zit in Lounge 2. Alleen ik vroeg me af of je daar sowieso wel kan komen? Want volgens mensen die ik ken kun je maar in bepaalde ruimtes komen, het ligt er iig aan waar je moet inchecken. Ik hoop dat iemand mij kan helpen X

Als je via Schiphol vliegt kun je toch overal komen waar winkels zijn…

^Ja, maar je hebt ook winkels in de ruimte zeg maar na de paspoortcontrole …en aangezien er verschillende hallen zijn op schiphol ligt het er maar net aan naar welke gate je moet… en na paspoortcontrole kun je niet meer trg…ik denk dat ze dat bedoelt…

Volgens mij kan je daar alleen komen als je buiten ‘’ Europa ‘’ vliegt.

jaaa precies dit bedoel ik haha! kan iemand uitleggen hoe dat dan precies zit en waar ik heen moet?

Als je op reis gaat kun je idd overal komen (en winkelen exclusief btw?), als je er gewoon een x langs komt zijn er ook bepaalde winkels waar je in kan.

Als ik naar Engeland vlieg kom ik na de paspoortcontrole altijd langs een Victoria Secret, alleen ik weet niet meer waar dat precies is ;p

Oh okee maar dat betekend dus dat je er heen kan als je binnen Europa blijft dat is al goed nieuws haha! En het is dus na de paspoortcontrole?

Je kunt er gewoon komen, ook op de terugreis. Het verschil is dat je alleen met een boarding-pas dingen kunt kopen, dus je kunt alleen op de heenweg dingen kopen op schiphol!

Ik ben ook helemaal blij, ik wil zoooo graag bij VS winkelen:D

Oh oke echt dankjewel! Ik dus ooook hahaha en ik ga volgende week al dus ik wilde heel graag weten of dat ook kon haha!

Toen ik naar Turkije ging liep ik er gewoon langs, volgens mij kun je vanuit Schiphol overal komen. Niet dat er bepaalde ruimtes zijn. Denk ik dan.

Altijd als ik naar Turkije vlieg, kom ik er langs.
Naar Barcelona 2 maandjes geleden niet, hebben ons dood gezocht. Maar aan die kant was echt helemaal NIKS.

Je kan er volgens mij gewoon komen! Ik heb hier een paar dagen geleden ook nog over gemaild.

Antwoord:

[i]Geachte Mevr

Vanuit lounge 2 kunt u zonder douane controle naar lounge 3 lopen,
Hier is de Victoria Secret shop

Met vriendelijke groeten[/i]

Waarom wist ik dit niet?!?!

Ah yesss laat ik nu net naar Turkije gaan! Echt heel erg bedankt iedereen!

Je kunt overal inderdaad komen maar wil je er iets kunnen kopen zul je je boardingpas moeten laten zien. Als ze dan zien dat je binnen de eu blijft kun je dus helaas niks kopen.

Ik heb net gebeld en de medewerkster zei dat je vanuit lounge 1 niet naar 3 kan komen :frowning_face:

huh dit meen je niet :open_mouth:
maar hoe weet je zeg maar in welke lounge je zit? kun je dat ergens zien ofzo?

Ik vloog vorig jaar met Corendon naar Bodrum via Schiphol, en zondag weer. Ik weet niet wanneer jullie gaan maar anders laat ik het weten als ik terugben. 12-13 juli ben ik terug dus!

Wat een toeval ik ga ook zondag en ben ook de 12e terug!