winkelen in Rotterdam.

Hello guys,

ik weet niet of hier al een topic over is maar ik wil het toch vragen. Weten jullie waar leuke winkeltjes zitten in Rotterdam? Ik ga binnenkort daarheen samen met een vriendin. Ook zoek ik een Starbucks shirt, weet iemand waar je die kan kopen? Het liefst gewoon een winkel, geen online shop.
Alvast bedankt voor jullie reactie! X

Naar welk deel van Rotterdam wil je gaan? Ik neem aan het centrum?
En hoe ga je?
Zelf pak ik altijd de metro en dan stap ik uit bij Beurs. Dan sta je gelijk in de koopgoot. Als je met de trein gaat dan stap je gewoon uit bij CS.
In het centrum zitten vrijwel alle grote ketens. Maar een Starbucks shirt heb ik nog nooit gezien, ik denk dat je dat toch beter via internet kan bestellen.
De primark ligt een heel stuk bij het centrum vandaan. Dat is ong. 20 min. met de metro.

Met de trein naar alexandrium, daar hebben ze de primark, newyorker, een zara en nog wat winkeltjes. Dan met trein naar centraal. In het centrum heb je natuurlijk allemaal winkels, bijvoorbeeld de bershka en newlook.

Thanks voor jullie reactie. Het leek ons inderdaad leuk om naar er alexandrium te gaan maar ven je daar niet snel uitgekeken? We kunnen altijd natuurlijk nog naar het centrum gaan dus dat maakt eigenlijk niet uit. Weten jullie ook toevallig waar je een Starbucks shirt kan kopen in Rotterdam, die lijkt me echt leuk haha

Aah leuk dit topic, ik ben dit weekend met mijn vriend in Rotterdam!
Heb al een beetje research gedaan, inderdaad de Primark naar Alexandrium, waar ik al een keer ben geweest, het is echt een heel groot winkelcentrum en je zal je echt niet snel vervelen. Je kan het wel vergelijken met een supergrote winkelstraat, dus je kan er velen uren spenderen. Daarbij gaan wij ook naar Rotterdam Blaak, daar heb je Lush en een winkel genaamd Parfum Star. Parfum star is een winkel die alle grote make/up merken met fikse korting verkoopt. Zo heeft misslipgloss een mac palette van 43,- voor 15,- gekocht.

@Dolfijnenlover Dankje voor de tip! Ik ga daar ook zeker kijken. Ik heb nog nieuwe makeup nodig dus dat lijkt me wel wat. Als je nog een leuk winkeltje tegen komt kan je het dan laten weten ?

@incognito jaa de pull&bear ken ik, daar ben ik helemaal weg van. Die hebben echt leuke spulletjes en niet echt hoge prijzen. Hmm ik doe denk ik een rondje Rotterdam want ik wil over langs haha

Ik zal het laten weten!

Slotje, mag in dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.0.html