Winkelen in Praag!

Is er ooit iemand in Praag geweest? Kun je daar een beetje goed winkelen? En wat voor winkels heb je daar?

ik was voor het laatst in praag toen ik 2 was, dus zie dit maar als een upje :stuck_out_tongue:

Je kunt heel goed winkelen in praag. In het centrum heb je gewoon leuke souvenir winkeltjes, maar je hebt ook New Yorker (Hele grote!) mac > het make-up merk < en nog veel meer. Best veel kleding en sieraden winkels

Ik ga in andere steden altijd cultuur snuiven, zo ook in Praag. Dus aan mij heb je niks op dit gebied.

Praag is wel tof om te winkelen!
let wel op, in de souvenierswinkels verschillen de prijzen heel erg :wink: -
Betaal in kronen, anders zetten ze je makkelijk af.
Misschien heel logisch allemaal :wink:

in praag kan je heel leuk winkelen in het centrum. het is voornamelijk 1 lange en brede straat. idd er zit een enorme new yorker :stuck_out_tongue:

Echt geweldig winkelen daar en een ongelooflijk mooie stad…

Praag is echt een prachtige stad, dus ik raad je een naast het shoppen ook te genieten van alles om je heen!

Er zijn veel leuke kleine winkeltjes en verder zijn er de winkels als H&M, Zara en New Yorker. Ik zou wel alles betalen in kronen, want met de euro betaal je standaard meer. En je kronen moet je niet halen van zo’n wisselbank, maar gewoon uit de muur! (Dit wist ik niet en dat kostte me 16 euro)

Ik ben in Praag geweest, niet echt bijzondere winkels. Gewoon de ZARA, H&M en New Yorker.
Die ze hier ook hebben.

Ik vond Praag echt prachtig, maar het winkelen vond ik een beetje standaard. Standaard winkels :slightly_smiling_face:

je hebt er een sephora en een MAC counter, een new yorker met 4 verdiepingen en een grote h&m. en een zara.

Ik was in de zomer in praag voor een paar dagen en vanwege de benauwdheid zijn we toen op zoek gegaan naar de grote winkels. We vonden uiteingelijk een winkelpromenade met de H&M enzo, maar ik wilde daar niet shoppen wat die heb je overal en we waren met het vliegtuig dus we moesten aan de kilo’s denken,
Maar je had er de Promod enzo, van die winkels die ook in parijs enzo zit maar er was ook een winkel die heet F&F en die was echt super leuk, en goedkoop! Zag er vanbuiten een beetje duur en tuttig uit maar ze hadden superleuke pjamas en blousjes daar!

Ik ben er een paar weken geleden geweest! Je kan er heel leuk shoppen! Je hebt er ergens een winkelcentrum zitten met 200 winkels. Ook is de Manefectura(?) een leuk Lush achtig winkeltje met allerlei spullen met bijvoorbeeld bier erin verwerkt, erg grappig. De Sephora is ook heeel erg aan te raden!

Praag is wel een leuke stad om te winkelen. je hebt een straat met winkels laat maar zeggen daar zitten de New yorker, H&m en dat soort winkels en dan nog een winkelcentrum met 4 verdiepingen ofzo… Was ook wel heel leuk.

Ik ben al heeeel vaak in Praag geweest, en 't is heel leuk!
Je hebt gewoon H&M’s, NewYorker, Zara enzo, maar er is ook ergens een mega winkelcentrum met meer dan 200 winkels!

Ah leuk ik ben 25/26(?) Januari in Praag! :slightly_smiling_face:

zijn de prijzen in praag ook goedkoper vergeleken met hier ?

Ik ga met werkweek naar praag ^^ maar DREAMxIT hoe bedoel je bij de muur wisselen?? want ik heb überhaupt nog nooit euro’s omgewisseld voor een anders soort geld:P

@xlaux Ja bestwel. Qua shoppen niet echt, maar als je gaat eten in de restaurantje dan is dat bestwel goedkoop!

@xlaux Als je gaat shoppen zijn de prijzen ongeveer hetzelfde als hier. Uit eten is heel erg goedkoop. Helaas hebben ik in de week dat ik er was maar 1x lekker gegeten… Ohjaa en drank is trouwens erg goedkoop! Als je nog geen 18 bent kan je gemakkelijk in kleine supermarktjes drank halen, vaak wordt daar niet op gelet.
@handpeer Bij de muur wisselen is gewoon geld pinnen bij een pinautomaat, dat het uit de muur komt, weetjewel :stuck_out_tongue: