Winkelen in Nederland met de trein

[b]heeee!
Ik ga zaterdag winkelen in Nederland met de trein. en ik vraag me af, wat is nou echt een leuke stad om te gaan winkelen. Ben al vaak in Amsterdam en Zaandam geweest en Rotterdam vond ik niks aan. En ook een x in Utrecht in het overdekte winkelcentrum maar daar was je best snel uitgekeken, weet iemand nog iets leuks? :wink: ohja, ik hou wel van die standaard winkels zoals Vero Moda enzo, maar ik vind die leuke goedkope winkels ook wel leuk zoals, Newyorkfashion Atlanta etc.

thanks voor reactie! :bowing_man: [/b]

Utrecht heeft ook winkels buiten het Hoog Catherijne. En verder kan ik je Den Haag ook aanraden, vind ik een van de leukste shopsteden. Je kunt ook eens gek doen en naar Antwerpen gaan, dat is ook niet zo gigantisch ver afhankelijk van waar je woont.

Ik wilde Rotterdam zeggen haha, maar dat vond je niet leuk. Ik vind Arnhem ook wel een leuke stad om te winkelen!

Maastricht is ook leuk en erg mooi! Of Almere buiten de primark hebben ze ook veel leuke winkels!

Haha Antwerpen dat wordt denk ik te ver, vanaf overijssel/twente haha ;p

Arnhem of Maastricht kan ik aanraden uit ervaring! Ik hoor ook van anderen dat Breda erg leuk is :slightly_smiling_face:

Nijmegen is ook erg leuk!

enschede is ook heel leuk ! heel veel winkels waar je sws van houdt. ook een grote primark en andere leuke winkelketens.

hahah, daar ben ik ook al te vaak geweest, maar is idd leuk winkelen! en met trein is t zonde van de treinkaartjes als je dicht bij woont.

Almere is ook erg leukk! Ben er laats geweest, bij de primark was ik erg snel uitgekeken. Maar er waren erg veel andere leuke winkels!

Ik vind Almere eerlijk gezegd niet erg leuk. Het is totaal geen gezellige stad om te winkelen, geen fijne sfeer, geen terrasjes etc.
Verder kan ik je wel aanraden om naar Utrecht te gaan. Zoals gezegd zijn er ook nog veel winkels in de binnenstad buiten het overdekte winkelcentrum. Er zijn heel veel leuke winkels en het is er erg gezellig.

het wordt Nijmegen! is niet zo lang reizen en makkelijk met de trein! ik zou wel een bericht achterlaten als het een geslaagde dag was !

Almere, Groningen, Groningen vind ik echt gezellig en wel wat leuke onbekende winkeltjes!

Maastricht, Groningen of Nijmegen!

Arnhem!! Echt waar.

Eindhoven is ideaal omdat de winkelstraat zo’n beetje begint bij het station. Dus als je bent uitgeshopt kun je binnen een paar minuten weer in de trein zitten, dan hoef je niet nog een halfuur te lopen ofzo.
Hetzelfde geldt voor Almere. Daar zitten ook hele leuke winkels.
Groningen is ook leuk, ook vlakbij het station en daar heb je ook wat winkelstraatjes met onbekende winkels. :slightly_smiling_face:

Ik vind zelf Venlo erg leuk. Daar heb je de standaardwinkels. Maar ook wat winkels die je alleen in grote steden hebt, bijv. New Yorker, Tally Weijl, Mango. Ook zit er een Primark. Weet niet of je al eens in Venlo geweest bent, maar als je in de hoofdstraat loopt heb je op de hoek de La Place van V&D, daar moet je dan geloof ik naar rechts en daar is de straat met New Yorker, Mango etc. Wij hadden die straat ook pas later ontdekt. Ook zitten er in Venlo wat leuke kleine winkeltjes en je kunt er voor weinig geld leuke schoenen vinden. Verder vind ik Venlo ook altijd leuk omdat je er inspiratie op kunt doen voor carnaval bij de feestwinkels. Alvast veel shopplezier gewenst!

Geen terrasjes? Apart. Als ik door het centrum loop, zie ik honderden tafels en stoelen die buiten de kroegen zijn neergezet. 't is er supergezellig in de zomer, altijd bomvol als het kwik aardig hoog zit.

Maastricht en Aken zijn voor mij de ultieme winkelsteden, en daarbij zijn ze voor mij met het openbaar vervoer in minder dan 30 minuten bereikbaar. :bowing_man:

Woon zelf in Heerlen.

Eindhoven!