Winkelen in Groningen

heey ladies, nou ga ik binnenkort naar familie die in omgeving Groningen woont en toevallig wonen 2 vriendinnen van mij daar ook. en hebben we dus besloten om daar te gaan shoppen(in Groningen). en nu vraag ik me af of iemand nog leuke winkeltjes weet waar we heen kunnen.

x

euhm de hele Herestraat of hoe je die ook moet schrijven

tegenover de C&A zit een heel leuk klein winkeltje, een soort van onder de grond, zijn altijd leuke schoenen en kleren voor weinig geld!

De hele Herestraat inderdaad, aan de Vismarkt zitten ook leuke winkels en je kunt ook kijken bij alle zijstraatjes van de Herestraat. Zitten soms ook hele leuke kledingwinkeltjes. (:

Ben daar ooit 1x geweest :'D 4 jaar geleden ofzo toen me beste vriendin daar nog woonde

Dat is echt een rotwinkel :’)
Maarja even OT de hele heerestraat is wel nice, we hebben twee H&M’s, en als ik jou was zou ik ook nog even naar de Oosterweg gaan naar de Fitfysix :grinning:

En naar de Elle ! (Zwanestraat)

Ik ga zaterdag met mn vriend in de trein heen :slightly_smiling_face: ben bang dat ik hem niet alle kleding en schoenen winkels in krijg :frowning_face:

In de Folkingestraat zitten allemaal leuke multicultiwinkeltjes met allemaal leuke dingetjes. In de Herestraat zitten inderdaad ook leuke winkels
Aan de ene kant van de Vismarkt zitten goedkope winkeltjes en aan de andere kant de H&M, bristol, Perry Sport etc

sephora en de m.a.c. store moet je heen

jaaah die heet de SCAMM :slightly_smiling_face:

verder :
inderdaad hele herestraat
bij de vismarkt heb je ook wel leuke winkels

de SCAMM is inderdaad wel leuk :slightly_smiling_face: Gewoon de herestraat volgen :stuck_out_tongue:

ja de scamm! en inderdaad de kleine winkeltjes in de folkingestraat, die komt uit op de vismarkt. en tegenover de a-kerk zijn ook een paar leuke kleine winkeltjes, en verder zijn er gewoon de standaard winkels als h&m enzo.

oke bedankt allemaal :slightly_smiling_face: we gaan sowieso even de herestraat in en waarschijnlijk ook nog de folkingestraat en de vismarkt. en de oosterstraat dan(zo heet die straat toch?), hebben ze daar ook leuke winkels? en die scamm, wat voor soort schoenen hebben ze daar allemaal?

Bij de Scamm hebben ze vanalles! Hakken, laarsjes, flatjes etc etc.
Maar als je gewoon de Vismarkt op loopt oid dan volgt het allemaal vanzelf. Aangezien alle straten bijna op elkaar overlopen ;d

Zou sowieso even naar Bijoux Brigitte gaan in de Herestraat. Maar die kom je wel tegen ;d

En vergeet mi amor niet!
Bij de c&a oversteken zitten er twee (1 voor tassen 1 voor schoenen) en er tegenover ook nog één (kleding)

en als je het straatje van de hema inslaat zit er nog Scamm en verderop NOG een mi amor!

De vismarkt h&m is veel rustiger dan de andere. die andere vond ik irritand druk en ben dus direct naar de vismarkt h&m gelopen :slightly_smiling_face:

De H&M bij de vismarkt is ook minder rommelig dan die andere. De leukste winkels vind ik de men at work, de zara, lake side en sigmatic.