Winkelen in Duitsland

Hey

Ik ga over een paar daagjes naar Oberhausen toe naar dat hele grote winkelcentrum en ik vroeg me af of iemand daar al een keer is geweest en nog een paar tips heeft voor leuke winkels?
En weet iemand of je in Duitsland E.L.F. make-up in de winkels kunt kopen?

Ik ben er gister geweest! Ga je naar centrO? Ik vond gilly hicks en hollister heel leuk. Beide winkels zitten wel nogal verborgen. Vooral hollister, die zit onder een soort afdakje en de naam staat alleen ergens verborgen. Veel plezier!

Gilly Hicks en Hollister inderdaad!

Ja volgens mij heet het CentrO
Oke dankje ik zal zeker gaan kijken :grinning:

Trouwens, als je geweest bent, kan je laten weten of het er druk was (en hoe laat je er was)? Ik ga waarschijnlijk of morgen of donderdag, en ik weet dat het soms echt smoordruk kan zijn, dus ik wil kijken of ik die drukte kan vermijden :slightly_smiling_face:

Veel plezier in ieder geval! :grinning:

Gilly hicks en hollister en kiko.

de make-up van p2 ofzo zou ik ook in gaan slaan als ik jou was :slightly_smiling_face:

Ik vond het niet zo super. Gewoon veel dezelfde winkels als in Nederland. Je hebt daar dan wel Hollister en Gilly Hicks, maar dat is niet echt mijn stijl. De enige leuke winkel die ik tegen kwam was cotton on. Naar make-up heb ik niet echt gekeken.

Super leuke winkels :

*Kiko

• Promod
  • Pipi ofzow iets
  • zara
  • holister
  • deichmann

o ja dat pipi moet pimki zijn =) en de Gilly Hicks vond ik verschrikkelijk ik en m,n moeder zagen allemaal mensen in een lange rij voor de ingang w8ten, en toen op het laatst toen de rij weg was gingen we kijken wat het was. Het was gewoon een winkel met super dure kleding !

Als je make-up wil inslaan: DM.
Voor schoenen: Deichmann. Het is eigenlijk de duitse Van Haren alleen deze winkel heeft toch wel wat leukere schoenen vind ik.

Verder zijn er inderdaad veel kledingwinkels die we ook gewoon in Nederland hebben, zoals bijvoorbeeld de New Yorker en H&M :stuck_out_tongue:

Ik ben er vaak geweest, afgelopen week nog haha.

Mango, Zara, pimki, Cotton on [nieuwe superleuke winkel! Bovenin bij de ingang]

Ik ga er dinsdag heen, handig topic!

Hoe zijn de prijzen bij Gilly Hicks trouwens? Weet iemand dat? Want op de site staan alleen producten in dollars.

Ik kom er net vandaan, was heel erg leuk! En ook rustig, kon meteen passen en betalen.
Heb een jurkje en pyjamabroek bij Gilly Hicks gekocht en een rokje bij Hollister :slightly_smiling_face:

@ oversized: volgens mij waren de prijzen redelijk overeenkomstig met die in dollars. Als ik me niet vergis was er de 5/25 actie met ondergoed en waren er vrij goedkope bh’s! De prijzen zijn overigens wel wat duurder dan de prijzen in dollars. De pyjamabroek die ik heb gekocht was 34 euro en online 29.50.
Trouwens! Als je eerst naar Hollister gaat en daar iets koopt dan krijg je als het goed is een kaartje waarop staat dat als je 40 euro bij Gilly Hicks uitgeeft je dan een gratis bh daar krijgt. Die actie geldt vanaf morgen zeiden ze tegen mij.
Veel plezier morgen!

daar is het echt leuk! ben er al 2 x geweest :slightly_smiling_face:

• kiko
  • pimkie
  • gilly hicks
  • hollister
  • STARBUCKS

veel plezieer daar :grinning:

Die twee winkels hollister en gilly met welke winkels kun je dat vergelijken in nl. En welke prijzen en wat voor stijl. Ik wil daar ook is heen in de zomer maar natuurlijk niet voor niks

Oke, dankjewel! Dan ga ik eerst naar Hollister haha.