Winkelen in Dubai

ik ben op zoek naar de leukste winkels in dubai :grinning:
en dan vooral de winkels die we niet in NL hebben!
kan iemand me helpen?

Er zijn super veel malls, als je daarin rondloopt zie je genoeg leuke winkels, gewoon naar een winkelcentrum gaan.

jaa je hebt er van alles…
je hebt daar gewoon allemaal normale winkels niks bijzonders ofzo
alle dure winkels en exclusieve winkels zijn onder in het winkelcentrum
en helemaal boven in de winkelcentrum heb je de winkels die je hier ook hebt
en alles is belasting vrij :slightly_smiling_face:!

like this;
(boven in het winkelcentrum)
H&M, en dat soort winkels
(middelste verdiepingen)
Nike store of adidas, Gstar dat soort dingen
(begaande grond)
Chanel, Jimmy Choo enz…
hahah ik heb niks te doen

als je daar bent zie je alleen maar hoofddoekjes en olie sjeiks en een paar toeristen
de straten zijn heel leeg echt heel grappig.

bedankt! en Swishers: welk winkelcentrum is dat of zijn gewoon alle winkelcentra zo ingedeeld? klinkt goed haha.

In Dubai zit een Forever 21! <3

aaaaaah, dubai :grinning::D:D

(oke onzinnige reactie)

Ik heb nooit de hype rond Dubai begrepen. Waarom zou je daar in hemelsnaam heen willen?

Even uit pure nieuwsgierigheid; ga je er heen op vakantie?
zo ja; waarom in hemelsnaam?

@beaumonde: echt?! wauw super!
en @Scrumptious: nee, mijn zus. maar ik zou graag mee willen! het midden-oosten lijkt me heel mooi en het is daar lekker weer :stuck_out_tongue:

Dubai is niet het typische midden-oosten. Het is een broedplaats van rijke mannetjes met 16 vrouwen die allemaal wonen in glimmende wolken krabbers. Het heeft geen cultuur, geen geschiedenis. Het is niks.

Bragh. Tot zo ver mijn frustratie over de hype rond Dubai. No offence. :’)

ja dat begrijp ik, en de mensen zijn ook niet waarom ik ernaartoe zou gaan haha. maar het lijkt me wel indrukwekkend, al die gebouwen. en je kan er goed shoppen én het is mooi weer. daar gaat ze ook voor.

16 vrouwen…

OT: geen idee! Veel plezier!

Er zijn echt duizende leuke winkels daar maar de beste in mijn ogen is de forever21 daar heb je zn beetje alles en heel goedkoop!

Wow, hebben jullie geld teveel om naar Dubai te gaan ofzo? :’) Zo ja, don’t mind me, ben jaloers haha

je hebt daar winkels van hier maar dat maakt niet uit
rede om grootst winkelen

Louis Vuitton is daar het zelfde als de H&M :wink:
zo druk…

ik ga er niet, maar mijn zus haha. en oké ik zal forever 21 doorgeven, volgens mij is dat echt een geweldige winkel! kan ze ook wat voor mij meenemen :grin: